Cancelar Assinatura Gold e Pagamento [Translation: Cancel Gold and Payment Subscription]

Discus and support Cancelar Assinatura Gold e Pagamento [Translation: Cancel Gold and Payment Subscription] in XBoX on Consoles to solve the problem; On April 21st I signed a 12-month GOLD subscription on my Xbox account MafraFF1971; I want to cancel this subscription, delete this account and all... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by Marcelo MaFra, Apr 29, 2017.

1. Cancelar Assinatura Gold e Pagamento [Translation: Cancel Gold and Payment Subscription]

On April 21st I signed a 12-month GOLD subscription on my Xbox account MafraFF1971;

I want to cancel this subscription, delete this account and all its history, create new account and re-subscribe.

The most I can do is to cancel the automatic subscription renewal, which will take place in 2018.

Help me please!

:)

Marcelo MaFra, Apr 29, 2017
  2. Conta no xbox 360 gold live [Translation-Xbox 360 gold live account]

Meu filho fez acidentalmente uma assinatura no xbox 360 gold live, e pagamento vista. Gostaria de cancelar, por favor.

[Mod Translation-My son accidentally made a signature on xbox 360 gold live, and paid view.
    I would like to cancel, please.]

ValdenirSouza1, Apr 29, 2017
  3. RetiredName1
    RetiredName1 Guest
    cancelar pagamento automático

eu quero cancelar o pagamento automático do xbox live gold e xbox music pass e não ta dando por que minha conta ta em atualização. vocês poderia cancelar para min

Translation:

I want to cancel the automatic payment of the xbox and xbox live gold pass music and not giving ta ta why my account is being updated. you can cancel to min

RetiredName1, Apr 29, 2017
  4. Smwutches
    Smwutches Guest

Cancelar Assinatura Gold e Pagamento [Translation: Cancel Gold and Payment Subscription]

You would need to contact support to help cancel your subscription. 1-800-4my-xbox if you're in the US/Canada or Contact Us | Xbox Support

Smwutches, Apr 29, 2017
  5. Smwutches Win User

You would need to contact support to help cancel your subscription. 1-800-4my-xbox if you're in the US/Canada or http://support.xbox.com/contact-us
  6. JoelAlves1987 Win User

Game Pass Ultimate + Bonus

Ola amigo , voce assinando voce consegue resgatar o eaacess depois se voce nao quiser assinatura e ao cancelar o pagamento recorrente

[Mod Translation - Hello friend, you are signing up you can redeem the eaacess later if you do not want subscription and canceling the recurring payment]
  7. Mistress Sara Win User

Cobrança [Collection]

Olá,

Você pode cancelar a assinatura acessando sua conta da Microsoft> Pagamentos e assinaturas, mas o saldo pendente precisará ser corrigido antes que você possa resgatar qualquer outra coisa em sua conta.

Hello

You can cancel the subscription by going to your Microsoft account > Payments and Subscriptions, but the outstanding balance will need to be rectified before you can redeem anything else on your account.
  8. trevisanplayer Win User

CANCELAR PAGAMENTO AUTOMATICO

Não consigo cancelar o pagamento automatico e nem apagar o cartão de credito

ajudem pf.

valeu!

[Translation: I can't cancel the automatic payment and not delete the credit card

help pf.

Thanks!]
  9. diego pds Win User

modo desenvolvedor [Translation-developer mode]

consegui cancelar toda a assinatura do game pass e fui reembolsado,muito obrigo pelo suporte

[Mod Translation: I managed to cancel the entire game pass subscription and I was reimbursed, much obliged by the support]
Thema:

Loading...
  1. Cancelar Assinatura Gold e Pagamento [Translation: Cancel Gold and Payment Subscription] - Similar Threads - Cancelar Assinatura Gold

2. Canceling Game Pass (Cancelar game pass)

in XBoX Sales and Promo
    Canceling Game Pass (Cancelar game pass): Hello, I purchased the game pass ultimate a few months ago when it was like 1 USD because it also included discord nitro. Some of my friends also purchased it and it worked fine, but for some...
  3. Cancelar assinatura[Translation-Cancel subscription]

in XBoX Sales and Promo
    Cancelar assinatura[Translation-Cancel subscription]: Estou tendo um problema em cancelar minha assinatura da Xbox Game Pass para pc, paguei a assinatura usando um cartão presente e aproveitei da mesma por 2 meses, porem agora estou recebendo emails...
  4. cancelar assinatura, depois que passa o prazo de 1 ano[cancel subscription after 1 year]

in XBoX Accessibility
    cancelar assinatura, depois que passa o prazo de 1 ano[cancel subscription after 1 year]: como cancelo minha assinatura depois que se passa um ano. sendo que a conta fica pedindo para renovar [Translation - how do I cancel my subscription after a year has passed. and the account is...
  5. não estou conseguindo cancelar minha assinatura e cobraram no meu cartão [i'm not able to...

in XBoX Accessibility
    não estou conseguindo cancelar minha assinatura e cobraram no meu cartão [i'm not able to...: Olá, não estava conseguindo cancelar minha assinatura, e agora eles cobraram o preço dela e eu não consigo cancelar nem pedir reembolso. quero saber como prosseguir para o reembolso...
  6. cancelar assinatura

in XBoX Games and Apps
    cancelar assinatura: Boa tarde, a uns meses atras eu realizei uma assinatura no game pass na casa de um amigo que não consegui mais cancelar pois não disponho do login e senha do aparelho, fazem 2 meses que estou...
  7. Cancelar assinatura game pass

in XBoX Sales and Promo
    Cancelar assinatura game pass: Ola, eu perdi minha conta e preciso cancelar assinatura obs: não tenho mais acesso a ela 9d8b33f3-2fef-4027-b64c-e9ab3da31596
  8. Não é possivel cancelar assinatura[Translation-Subscription cannot be canceled]

in XBoX Accessibility
    Não é possivel cancelar assinatura[Translation-Subscription cannot be canceled]: Olá, estou tendo problemas em cancelar a assinatura do Game Pass Ultimate, que quando eu entro em gerenciar assinatura não há a opção cancelar. Agradeço quem me responder! [Translation-Hello, I'm...
  9. Não estou conseguindo cancelar assinatura Live Gold [Edit-Translate] I'm not able to cancel...

in XBoX on Consoles
    Não estou conseguindo cancelar assinatura Live Gold [Edit-Translate] I'm not able to cancel...: Eu estou tendo problema para cancelar minha assinatura Gold, mais toda vez que vou cancelar fala que já esta paga, mais e quero cancelar para poder assinar a promoção de 2 messes por R$2,00,...
  10. Cancelar a assinatura e pedir reembolso (Cancel the subscription and request a refund)

in XBoX on Consoles
    Cancelar a assinatura e pedir reembolso (Cancel the subscription and request a refund): Eu havia me esquecido da assinatura da xbox live gold, e hoje ela foi renovada, eu gostaria de cancelá-la e pedir um reembolso, já que eu não uso mais desse serviço [Translation] I had forgotten...