Cancelamento de XBOX LIVE GOLD.[Translation-Xbox LIVE GOLD cancellation.]

Discus and support Cancelamento de XBOX LIVE GOLD.[Translation-Xbox LIVE GOLD cancellation.] in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Não consigo nos canais normais realizar o cancelamento da minha assinatura do XBOX LIVE GOLD. A página sempre fora do ar ou sem serviço disponível.... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by FredericoRodrigues2, Jun 3, 2020.

1. Cancelamento de XBOX LIVE GOLD.[Translation-Xbox LIVE GOLD cancellation.]

Não consigo nos canais normais realizar o cancelamento da minha assinatura do XBOX LIVE GOLD.

A página sempre fora do ar ou sem serviço disponível.

Não consigo falar no 0800 de atendimento ao cliente e já fiz minha reclamação formal no RECLAME AQUI.

Uma falta de respeito ao consumidor, pois para contratar foi super rápido.

Como pode ver meu histórico sou um grande consumidor dos produtos, e com isso exijo o cancelamento do XBOX LIVE GOLD no meu cartão de crédito mensalmente.

Caso contrário irei cancelar meu cartão para não haver mais cobrança, e também irei procurar os órgãos de proteção.

Aguardo retorno!

[Translation-I can't cancel my XBOX LIVE GOLD subscription on normal channels.

The page always off the air or no service available.

I can not speak on 0800 customer service and have already made my formal complaint in RECLAME HERE.

A lack of respect for the consumer, because to hire was super fast.

As you can see, I'm a big consumer of the products, and with that I demand the cancellation of XBOX LIVE GOLD on my credit card monthly.

Otherwise I will cancel my card so there will be no more charges, and I will also seek protection agencies.

I await return!]

:)

FredericoRodrigues2, Jun 3, 2020
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema:

Cancelamento de XBOX LIVE GOLD.[Translation-Xbox LIVE GOLD cancellation.]