CANCELAMENTO DE ASSINATURA [Translate] CANCELLATION OF SUBSCRIPTION

Discus and support CANCELAMENTO DE ASSINATURA [Translate] CANCELLATION OF SUBSCRIPTION in XBoX Games and Apps to solve the problem; Boa tarde, preciso urgentemente fazer o cancelamento de uma assinatura no Xbox one que foi feita pelo meu namorado. Ele não utiliza mais o x box mas... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by MaiaraMelo1, Nov 9, 2019.

1. MaiaraMelo1
    MaiaraMelo1 Guest

Boa tarde, preciso urgentemente fazer o cancelamento de uma assinatura no Xbox one que foi feita pelo meu namorado. Ele não utiliza mais o x box mas está vindo a cobrança no meu cartão de crédito. Ele não consegue desativar no Xbox uma vez que ele fez a
    retirada do meu cartão do sistema do Xbox e continua cobrando. Não posso mais pagar por isso. Fico no aguardo de algum auxílio!

[Translate by Mod]

Good afternoon, I urgently need to cancel a subscription on Xbox one that was made by my boyfriend. It no longer uses the x box but is coming to charge on my credit card. He can't turn off on Xbox once he's taken my card from the Xbox system and keeps charging.
    I can't afford it anymore. I'm waiting for some help!

:)

MaiaraMelo1, Nov 9, 2019
  2. slackadelic Win User

Google Translate

Good afternoon, I urgently need to cancel an Xbox one subscription that was made by my boyfriend.
    He no longer uses xbox but is coming to charge my credit card.
    He can't disable it on Xbox once he has withdrawn my card from Xbox system and keeps charging.
    I can't afford it anymore. I look forward to some help!

Send feedback

History

Saved

Community

He no longer uses xbox but is coming to charge my credit card.

He no longer uses the x box but it's been charging my credit card.

Improve this translation

My answer:

To cancel, you can follow the steps here
    https://support.xbox.com/en-US/billing/xbox-subscriptions/how-to-cancel-xbox-subscription
  3. XBF - Lando Win User

Cobrança Indevida

[Associate is using a translator application, please be aware that grammatical errors or incorrect syntax may occur]

Obrigado por entrar em contato conosco nos Fóruns do Xbox, antes de prosseguirmos você pode fornecer alguns detalhes adicionais sobre a assinatura que você está tentando cancelar? Você está tentando cancelar uma assinatura Xbox Live Gold ou Ultimate?

Enquanto isso, temos um artigo em nossa plataforma de suporte sobre o cancelamento de assinaturas recorrentes do Xbox, você pode lê-lo e nos informar se isso ajuda você a resolver o seu problema?

Cancelamento de assinaturas recorrentes: https://support.xbox.com/en-US/help/subscriptions-billing/manage-subscriptions/cancel-recurring-billing-or-subscription

Thanks for contacting us on the Xbox Forums, before we proceed further can you provide some additional details about the subscription you’re trying to cancel? Are you trying to cancel an Xbox Live Gold or Ultimate subscription?

In the meantime, we have an article on our support platform regarding cancelling recurring Xbox subscriptions, can you read it over and let us know if it helps you resolve your issue?

Cancelling recurring subscriptions: https://support.xbox.com/en-US/help/subscriptions-billing/manage-subscriptions/cancel-recurring-billing-or-subscription
  4. Tiago AnandaCamillo Win User

Cancelamento de assinatura (Subscription Cancellation)

Obrigado pela ajuda não consegui cancelar por que esta vencida a renovação agora não tem como cancelar

Translation:

Thanks for the help I can't cancel because this renewal has expired now there is no way to cancel
  5. JTL1E Win User

6. XBF Javier R Win User

Hello again Tiago,

It may be best in this case to seek further assistance through our customer support team:

1. Visit our Contact Us page
    2. Choose a category: Xbox One
    3. Pick a topic: Payment & billing
    4. Select show contact options
    5. Request a call from support

Try this for us and then let us know the results.

Best wishes!
Thema:

Loading...
  1. CANCELAMENTO DE ASSINATURA [Translate] CANCELLATION OF SUBSCRIPTION - Similar Threads - CANCELAMENTO ASSINATURA Translate

2. cancelamento da assinatura xbox live gold

in XBoX on Consoles
    cancelamento da assinatura xbox live gold: nao estou conseguindo cancelar minha assinatura xbox live estou tentando cancelar mais logo apos aparece : Não é possível cancelar sua assinatura Você já pagou por sua assinatura do Xbox Live Gold...
  3. Cancelamento de XBOX LIVE GOLD.[Translation-Xbox LIVE GOLD cancellation.]

in XBoX Sales and Promo
    Cancelamento de XBOX LIVE GOLD.[Translation-Xbox LIVE GOLD cancellation.]: Não consigo nos canais normais realizar o cancelamento da minha assinatura do XBOX LIVE GOLD. A página sempre fora do ar ou sem serviço disponível. Não consigo falar no 0800 de atendimento ao...
  4. Cancelamento e Reembolso [Cancellation and Refund]

in XBoX on Consoles
    Cancelamento e Reembolso [Cancellation and Refund]: Faz 1 Mês Que Comprei O "Xbox Live Gold" ,Mas Meu Xbox Quebrou E Não Tem Conserto, Tem Como Ter Cancelamento e Reembolso Da Assinatura? [translation-It's been 1 Month I've Purchased Xbox Live...
  5. Cancelamento Xbox Game Pass Ultimate[Translation-Cancellation Xbox Game Pass Ultimate]

in XBoX on Consoles
    Cancelamento Xbox Game Pass Ultimate[Translation-Cancellation Xbox Game Pass Ultimate]: Cancelei o Xbox Game Pass Ultimate antes do vencimento a mensalidade do mês de abril e agora não posso comprar o xbox live gold pq aparece pendência de pagamento, mesmo eu tendo cancelado. Comprei...
  6. Cancelamento do meu jogo

in XBoX Games and Apps
    Cancelamento do meu jogo: Boa noite pessoal, alguém poderia me ajudar... porque a unica solução que infelizmente encontro é agir com uma reclamação na justiça como consumidor. Enfim, eu tinha comprado Call of dutty...
  7. cancelamento de assinatura em cartão de crédito[Translation-cancellation of credit card...

in XBoX Accessibility
    cancelamento de assinatura em cartão de crédito[Translation-cancellation of credit card...: não consigo cancelar duas cobranças do xbox que nem possuo mais. liguei para o cartão e me disseram que a microsoft é quem cancela, mas infelizmente não consigo fazer. o passo a passo q vcs...
  8. Cancelamento de assinatura (Subscription Cancellation)

in XBoX Accessibility
    Cancelamento de assinatura (Subscription Cancellation): Boa noite preciso que voçês cancelem uma cobraça da game pass de renovação Grato Translation: Good evening I need you to cancel a renewal game pass charge thankful...
  9. Cancelamento de assinatura

in XBoX on Consoles
    Cancelamento de assinatura: I want to cancel my subscription to xbox live but I can not do it because a message appears saying that it was not possible and to contact support. What do I do?? 1940714f-f8d1-4f01-8c12-d8b03b6c1659
  10. Cancelamento de assinatura

in XBoX on Consoles
    Cancelamento de assinatura: I want to cancel my subscription to xbox live but I can not do it because a message appears saying that it was not possible and to contact support. What do I do?? 1940714f-f8d1-4f01-8c12-d8b03b6c1659