cambio de correo de una xbox360 [Translate] changing mail from an xbox360

Discus and support cambio de correo de una xbox360 [Translate] changing mail from an xbox360 in XBoX on Consoles to solve the problem; Llevo casi un año tratando de cambiar el correo asociado a una cuenta de xboxlive en una consola 360, pero siempre que lo intento me manda codigo de... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by Totoro chiby, Sep 11, 2019.

  1. Totoro chiby
    Totoro chiby Guest

    cambio de correo de una xbox360 [Translate] changing mail from an xbox360


    Llevo casi un año tratando de cambiar el correo asociado a una cuenta de xboxlive en una consola 360, pero siempre que lo intento me manda codigo de error o a esas interminables paginas de validacion de correo electronico que estoy harto de realizar.

    El soporte tecnico en si no sirve de nada ya que en un año no han logrado dar solucion al problema y sigo sin poder realizar el cambio que necesito.

    Alguien me puede ayudar o tiene una solucion facil para este problema?

    [Translate by Mod]

    I've been trying to change the mail associated with an xboxlive account on a 360 console for almost a year, but whenever I try, it sends me error code or those endless email validation pages that I'm sick of performing.

    Technical support itself is useless since in a year they have not managed to solve the problem and I still can't make the change I need.

    Can someone help me or have an easy solution to this problem?

    :)
     
    Totoro chiby, Sep 11, 2019
    #1
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema:

cambio de correo de una xbox360 [Translate] changing mail from an xbox360