Cambio de correo de cuenta Microsoft[Translation-Changing Microsoft account mail]

Discus and support Cambio de correo de cuenta Microsoft[Translation-Changing Microsoft account mail] in XBoX Accessibility to solve the problem; Hola, cuando le compramos el xbox one a mi hijo le hicimos una cuenta de Microsoft con un correo más "formal" de Gmail, le acabmos de comprar su... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by CokiDelaCruz, Dec 7, 2019.

  1. CokiDelaCruz
    CokiDelaCruz Guest

    Cambio de correo de cuenta Microsoft[Translation-Changing Microsoft account mail]


    Hola, cuando le compramos el xbox one a mi hijo le hicimos una cuenta de Microsoft con un correo más "formal" de Gmail, le acabmos de comprar su celular y le hicimos una cuenta más "informal"; accidentalmente él creó una cuenta de Microsoft con su cuenta
    informal la cual la iba a vincular con l primer cuenta de Microsoft, pero ya no puedo porque ya la activó él, si la elimino la puedo usar después de los 60 días?

    Saludos.

    [Translation-Hello, when we bought the xbox one from my son we made a Microsoft account with a more "formal" gmail email, we just bought him his cell phone and made him a more "informal" account; He accidentally created a Microsoft account with his
    informal account which was going to link it to the first Microsoft account, but I can no longer because he already activated it, if I delete it I can use it after 60 days?


    Best regards.]

    :)
     
    CokiDelaCruz, Dec 7, 2019
    #1
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema:

Cambio de correo de cuenta Microsoft[Translation-Changing Microsoft account mail]