Bug de mise à jour sur Xbox One [Translation - Update Bug on Xbox One]

Discus and support Bug de mise à jour sur Xbox One [Translation - Update Bug on Xbox One] in XBoX Games and Apps to solve the problem; Bonjour tous, depuis plusieurs mois mes mises jours Xbox sont EXTRÊMENT pénibles : chaque mise jour (que ce soit de 5Mo ou 5Go), ma console... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by Blastorm9, Oct 26, 2018.

1. Blastorm9
    Blastorm9 Guest

Bonjour tous, depuis plusieurs mois mes mises jours Xbox sont EXTRÊMENT pénibles : chaque mise jour (que ce soit de 5Mo ou 5Go), ma console reinstalle le jeu en ENTIER (comme par exemple Halo ou GTA qui pèsent tout de même aux alentours de 80Go).

Je precise que j’ai déj essayé de vider le cache mais rien ne change. Avez vous rencontré ce genre de problème ou alors connaissez vous une solution ?

Merci d’avance et bonne journée.

[Translation - Hello everyone, for several months my Xbox updates are extremely painful: with every update (whether from 5MB or 5GB), my console reinstalls the entire game (like for example Halo or GTA that still weigh in the vicinity of 80GB).

I specify that I have already tried to empty the cache but nothing changes. Have you encountered this kind of problem or do you know a solution?

Thanks in advance and good day.]

:)

Blastorm9, Oct 26, 2018
  2. Bjr

j'ai pbm de mise a jour

[Translation: I have pb update]

CoinAntelope97, Oct 26, 2018
  3. Tidam411
    Tidam411 Guest
    Problème bloquage à 0% lors de la toute première mise à jour système[Translation - Problem blocking at 0% during the very first system update]

Bonjour, je viens d'acheter une xbox one s mais lors que je la démarre pour la première fois je doit faire la mise a jour système le téléchargement de passe bien mais le ''Vérification de la mise a jour'' reste bloqué a 0% help me please

[Translation -

Hello, I just bought an Xbox One s but when I start it for the first time I have to make the system update the download goes well but the ' ' checking the update ' ' remains blocked a 0% help me please]

Tidam411, Oct 26, 2018
  4. Wishcatcher
    Wishcatcher Guest

Salut,

Petite question , êtes-vous insider ( testeur des preview update ) ?

Si oui, il faut vous diriger vers le support insider > https://www.reddit.com/r/xboxinsiders/

Sinon, je pense que votre console a un petit soucis au niveau du ou des disques durs, il faudrait peut-être remettre la console d'origine ( Reset Xbox One Console to Factory Defaults
    ).

Est-ce que cela aide ?

B v

[Translation- Hello

Small question, are you insider (preview update tester)?

If so, you must head to the support insider >
    https://www.reddit.com/r/xboxinsiders/

Otherwise, I think your console has a little trouble with the hard disk (or drives), you might need to restore the original console (Reset Xbox One Console to Factory Defaults).

Does it help?

B v]

Wishcatcher, Oct 26, 2018
  5. Blastorm9
    Blastorm9 Guest
    Merci d’avoir repondu, je ne suis pas insider et je pense bien que réinitialiser reste la seule solution mais j’imagine que ça doit prendre du temps de reinstaller tout ce que j’avais (je n’ai pas beaucoup de temps et pas mal de jeux) donc je testerais un
    autre jour.

Encore merci toi

[Translation - Thank you for answering, I'm not an insider and I think that reset remains the only solution but I guess it takes time to reinstall everything I had (I don't have much time and a lot of games) so I would test another day.

Thanks again to you]

Blastorm9, Nov 2, 2018
  6. Blastorm9 Win User

Merci d’avoir repondu, je ne suis pas insider et je pense bien que réinitialiser reste la seule solution mais j’imagine que ça doit prendre du temps de reinstaller tout ce que j’avais (je n’ai pas beaucoup de temps et pas mal de jeux) donc je testerais un
    autre jour.

Encore merci toi

[Translation - Thank you for answering, I'm not an insider and I think that reset remains the only solution but I guess it takes time to reinstall everything I had (I don't have much time and a lot of games) so I would test another day.

Thanks again to you]
  7. Wishcatcher Win User

Salut,

Petite question , êtes-vous insider ( testeur des preview update ) ?

Si oui, il faut vous diriger vers le support insider > https://www.reddit.com/r/xboxinsiders/

Sinon, je pense que votre console a un petit soucis au niveau du ou des disques durs, il faudrait peut-être remettre la console d'origine ( https://support.xbox.com/xbox-one/console/reset-console-to-factory-defaults
    ).

Est-ce que cela aide ?

B v

[Translation- Hello

Small question, are you insider (preview update tester)?

If so, you must head to the support insider >
    https://www.reddit.com/r/xboxinsiders/

Otherwise, I think your console has a little trouble with the hard disk (or drives), you might need to restore the original console (Https://support.xbox.com/xbox-one/console/reset-console-to-factory-defaults).

Does it help?

B v]
  8. XBF John Win User

FS 2020: mise à jour nécessaire indiquée au lancement: impossible de comprendre quoi faire! [FS 2020: necessary update indicated at launch ]

Hello,

Si il s’agit de la mise jour 1.18.15.0:

Veuillez consulter ce fil de discussion dans le forum MSFS: Aucune mise jour vers 1.18.15.0 disponible dans MS-Store - Bugs & Issues / Install, Performance & Graphics - Microsoft Flight Simulator Forums

"Ok corrigé...... déconnecté de ms store. Téléchargez l’application Xbox. Redémarrez - produit. Connecté au compte ms store. Mise jour de tout ce qui a besoin de mises jour. Cliquez sur obtenir la mise jour en haut droite. Une mise jour de la simulation de vol est apparue. Téléchargé la mise jour obligatoire et il se charge maintenant."

Cordialement,

[Le texte ci-dessus est traduit automatiquement et peut ne pas être une représentation exacte de l’article original.]

Hello,

If this is regarding update 1.18.15.0:

Please check out this thread in the MSFS forum: No Update to 1.18.15.0 available in MS-Store - Bugs & Issues / Install, Performance & Graphics - Microsoft Flight Simulator Forums

“Ok fixed it……signed out of ms store. Downloaded Xbox app. Reboot. Signed into ms store account. Updated anything that need updates. Clicked on get update on top right. Up popped a flight sim update. Downloaded the mandatory update and it is loading now.”

Best Regards,

9. FRG_driffterDebard Win User

Bug mise a jour de la console xbox one [Bug update to the xbox one console]

Merci de votre conseil mais mon ecran est bloquee sur la mise a jour de la console

[Translation-Thanks for your advice but my screen is blocked on the console update]
  10. XBF - Tali Win User

Comment télécharger de nouveau Microsoft FS 2020 ?

[Associate utilise une application de traduction, veuillez noter que des erreurs grammaticales ou une syntaxe incorrecte peuvent se produire]

Bonjour Jean,

Merci d’avoir contacté les forums Xbox ! Essayez-vous de localiser la mise jour sur la Xbox ou le PC ? Si vous jouez sur PC, le jeu a-t-il été acheté via le Windows Store ou Steam ? En attendant, veuillez suivre les étapes ci-dessous pour savoir comment mettre jour sur Xbox et PC.

Mise jour sur PC:
    1. Consultez l’application Microsoft Store et connectez-vous avec votre compte propriétaire de la licence Flight Simulator
    2. Une fois connecté, visitez le coin supérieur droit de l’application et cliquez sur les trois points « ... » pour ouvrir un menu déroulant avec des options supplémentaires
    3. Sélectionnez « Téléchargements et mises jour ». Si cela est viable, vous devriez voir la mise jour de Flight Simulator Update sur

Xbox:
    J’ai pu trouver un article visuel pour vous aider davantage avec cette méthode de mise jour. Veuillez noter qu’il s’agit de la Xbox One X, mais la méthode de téléchargement fonctionne de la même manière sur la Xbox Series X/S.

Updating Xbox Games on Xbox

Si vous avez d’autres questions de dépannage, vous pourrez peut-être trouver des réponses via la FAQ officielle de Flight Simulator.

Flight Simulator FAQ

J’espère que cela vous aidera!

-Tali

[Faites-nous savoir si cela a répondu votre question en appuyant sur « Oui » ci-dessous]
Thema:

Loading...
  1. Bug de mise à jour sur Xbox One [Translation - Update Bug on Xbox One] - Similar Threads - Bug mise jour

2. [Bug] Xbox app shows me “Playing” uninstalled games — presence stuck across multiple titles

in XboX Insiders
    [Bug] Xbox app shows me “Playing” uninstalled games — presence stuck across multiple titles: Hi all, I’m hoping someone here can help or confirm if there’s a fix for this. On PC (Rog Ally Z1E), my Xbox app keeps showing that I’m playing games I’ve already uninstalled. It started with...
  3. Xbox Party Bug: Randomly Disconnects Me Even Though I Didn’t Leave

in XboX Insiders
    Xbox Party Bug: Randomly Disconnects Me Even Though I Didn’t Leave: Not sure if anyone else is experiencing this, but lately there’s been this super annoying bug where I’ll be in an Xbox party with friends, and all of a sudden I get disconnected — but I never...
  4. modern warfare 2 xbox one bug issue

in XboX Insiders
    modern warfare 2 xbox one bug issue: My game simply stopped working, believe it or not, I was playing the "alone" mission and at the end of it my game stopped working completely, only the flashlight worked but making it impossible to...
  5. Please FIX DOWNLOADING BUG ON XBOX S/X

in XboX Insiders
    Please FIX DOWNLOADING BUG ON XBOX S/X: If i restart or shut down xbox during downloading and open it again it won't download at all, although my internet is fine! Even if i redownload any game.. the same problem reamin Please fix it,...
  6. How can I fix this Minecraft Bedrock Edition pvp/pve bug?

in XBoX Games and Apps
    How can I fix this Minecraft Bedrock Edition pvp/pve bug?: There is a bug on every realm that I have played on, where when a player is hit against a wall by a mob or a player, their camera or POV gets trapped inside the block behind them. Ive tested it...
  7. Bug Report – Graphic Rendering Issue After Latest Update Palworld

in XBoX Games and Apps
    Bug Report – Graphic Rendering Issue After Latest Update Palworld: Following the update released yesterday, the game graphics are not rendering properly. Most in-game textures appear blurred or foggy, as if they haven’t fully loaded....
  8. Microsoft Store update bug? ( Microsoft Store bogue mise à jour? )

in XBoX Games and Apps
    Microsoft Store update bug? ( Microsoft Store bogue mise à jour? ): Is it normal that I receive an update from Microsoft Store every time I open my console, it makes 3 days in a row that I receive an update from Microsoft Store? ( Est-ce normal que je reçois une...
  9. Bug mise a jour de la console xbox one [Bug update to the xbox one console]

in XBoX on Consoles
    Bug mise a jour de la console xbox one [Bug update to the xbox one console]: Ma mise a jour de console se bloque a 84% etape 3sur3 application (66%). Que dois je faire?? [Translation-My console update crashes at 84% and 3sur3 app (66%). What should I do??]...
  10. Bug Mise à Jour Halo Wars 2

in XBoX Games and Apps
    Bug Mise à Jour Halo Wars 2: Bonjour, J'ai un problème d'installation de mise jour avec le jeu Halo Wars 2 sur XBox One. Cela fait maintenant 2-3 semaines qu'il m'est impossible de lancer le jeu car une mise jour de...