Betaald en geen content gekregen [Translation-Paid and no content received]
Discus and support Betaald en geen content gekregen [Translation-Paid and no content received] in XBoX Games and Apps to solve the problem; Beste, Vanmiddag een spel gekocht in de online store en is ook afgeschreven van mijn rekening. Via het microsoft betaald met ideal. Helaas geen... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by Mr pizza2012, Dec 24, 2018.
Thema:
Betaald en geen content gekregen [Translation-Paid and no content received]
Loading...
-
Betaald en geen content gekregen [Translation-Paid and no content received] - Similar Threads - Betaald geen content
-
Geen xbox code ontvangen -[Translation - No xbox code received]
in XBoX on ConsolesGeen xbox code ontvangen -[Translation - No xbox code received]: Beste microsoft, Ik heb vandaag een xbox kaart gekocht met een waarde van 10 euro. Ik heb geen bevestigings email gehad en geen code ontvangen. Ik heb betaald met ideal. Is het normaal dat het... -
Spel betaald maar komt niet op in library of purchases[Game paid but does not appear in...
in XBoX Games and AppsSpel betaald maar komt niet op in library of purchases[Game paid but does not appear in...: Ik heb Sea of thieves betaald in de microsoft store maar het spel is er niet. IK heb gekeken in de app en browser in purchases en library en er is niets. Ik kan transactienummer etc doorgeven maar... -
Spel betaald maar geweigerd [Translate] Game paid but refused
in XBoX Games and AppsSpel betaald maar geweigerd [Translate] Game paid but refused: Gisteren kocht ik in de Microsoft Store PES 2019 en heb ik betaald met iDEAL. Echter heb ik geen bevestiging van aankoop gehad per mail, wat normaal wel het geval is, en heb ik na de... -
Geen internetverbinding op Xboxone [Translation - No Internet connection on Xboxone]
in XBoX on ConsolesGeen internetverbinding op Xboxone [Translation - No Internet connection on Xboxone]: Hey, Mijn Xboxone wil geen verbinding maken met mijn nieuwe netwerk. Ik krijg verschillende foutmeldingen zoals geen verbinding met DHCP server/Teredo/ netwerk is niet geconfigureerd. Nu weet... -
Bestelling niet in ordergeschiedenis, wel betaald [Order not in order history, paid]
in XBoX Games and AppsBestelling niet in ordergeschiedenis, wel betaald [Order not in order history, paid]: Beste allemaal, Vanmorgen kocht ik via de site van Microsoft Ace Combat 7 en betaalde zoals gewoonlijk via iDEAL. Echter heb ik tot op heden geen bevestigingsmail gekregen en staat deze... -
Spel gekocht, geld weg en geen spel... [Translation-Game bought, money away and no game...]
in XBoX Games and AppsSpel gekocht, geld weg en geen spel... [Translation-Game bought, money away and no game...]: Sea of Thieves gekocht, geld afgeschreven geen spel gekregen. Continu meldingen dat alles gelukt is maar nergens een downloadknop te bekennen. In mijn account staat ook niet dat de betaling... -
Betaald maar niets ontvangen [Translation - Paid but nothing received]
in XBoX Games and AppsBetaald maar niets ontvangen [Translation - Paid but nothing received]: "ik heb gisteren een xbox live gift card gekocht van 30 euro via de microsoft store, na de betaling ontving ik echter het product niet en staat deze ook niet in mijn bestelgeschiedenis. Het geld... -
cadeaukaart xbox betaald [ gift card xbox paid]
in XBoX Games and Appscadeaukaart xbox betaald [ gift card xbox paid]: ik heb om 17:18 een cadeau kaart besteld echter is het wel af geschreven van mijn zoons zijn bank,maar heeft die nog steeds geen code mogen ontvangen via mail we hebben een details van bestelling... -
game betaald , maar niks gekregen (Translation - Game paid but nothing got)
in XBoX Games and Appsgame betaald , maar niks gekregen (Translation - Game paid but nothing got): Hallo, ik heb de game forza 3 gekocht in de Microsoft store. dit is betaald via ideal. alleen ik heb nog steeds nog niet de mogelijkheid om het spel te downloaden. Wat kan ik hier nou mee??...