Bestelling niet in ordergeschiedenis, wel betaald [Order not in order history, paid]
Discus and support Bestelling niet in ordergeschiedenis, wel betaald [Order not in order history, paid] in XBoX Games and Apps to solve the problem; Beste allemaal, Vanmorgen kocht ik via de site van Microsoft Ace Combat 7 en betaalde zoals gewoonlijk via iDEAL. Echter heb ik tot op heden geen... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by KPW010, Apr 11, 2019.
Thema:
Bestelling niet in ordergeschiedenis, wel betaald [Order not in order history, paid]
Loading...
-
Bestelling niet in ordergeschiedenis, wel betaald [Order not in order history, paid] - Similar Threads - Bestelling niet ordergeschiedenis
-
Organisator van gezin kan niet 18+ games spelen als gehele gezin is aangemeld. Hoe kan dat?...
in XBoX AccessibilityOrganisator van gezin kan niet 18+ games spelen als gehele gezin is aangemeld. Hoe kan dat?...: Beste allemaal, Sinds kort eigenaar van xbox one (GOW-edition). Ik ben organisator/beheerder en heb mijn beide kinderen ook een account gegeven en toegevoegd als lid van gezin op de xbox. Bij hen... -
Mijn Ark Survival Evolved wilt niet installeren
in XBoX Games and AppsMijn Ark Survival Evolved wilt niet installeren: Hallo. Ik ben Chris en ik heb een vraag over Ark Survival Evolved Mijn game zegt steeds installatie gestopt de hele tijd Ik heb een paar manieren geprobeert maar het werkt nog steeds niet het... -
Rise of the Tomb Raider is momenteel niet beschikbaar in uw account. 0x803F8001.
in XBoX on WindowsRise of the Tomb Raider is momenteel niet beschikbaar in uw account. 0x803F8001.: Rise of the Tomb Raider is momenteel niet beschikbaar in uw account. Controleer of u bent aangemeld bij de Microsoft Store en probeer het opnieuw. Dit is de foutcode voor het geval u deze nodig... -
Tegoed van mijn Microsoft account komt niet op de x box[Translation-Credit from my...
in XBoX Games and AppsTegoed van mijn Microsoft account komt niet op de x box[Translation-Credit from my...: Goedemiddag , het tegoed van mijn microsoft account is niet te zien op mijn x box waardoor ik dus nu ook geen v-bucks kan kopen Wat kan ik hieraan doen [Translation-Good afternoon , the... -
MSFS 2020 wil niet installeren
in XBoX on WindowsMSFS 2020 wil niet installeren: Mijn laptop voldoet NIET aan de minimum eisen, Intel i3-8154SU met 8 Gb RAM, toch MSFS 2020 aangeschaft. In bezit van Digital Ownership en de voorinstallatie ging probleemloos. Vanaf 18 augustus... -
Upgrade naar Game Pass Ultimate werkt niet, regio probleem?
in XBoX Games and AppsUpgrade naar Game Pass Ultimate werkt niet, regio probleem?: Hallo, Wanneer ik de upgrade wil uitvoeren van Xbox Live gold naar de Game Pass Ultimate krijg ik deze melding: Je regio voor Microsoft Store wijzigen Je hebt momenteel een abonnement voor een... -
xbox game progress saved niet
in XBoX on Windowsxbox game progress saved niet: Beste, na een lange tijd het spel dead rising 4 gespeeld te hebben sloot ik hem af. Ik weet dat na elke missie hij het hoort te saven ( opslaan ) toen ik het spel weer weerde spelen was ik alles... -
Ik kan mijn xbox live gold niet terugbetalen[Translation-I can't refund my xbox live gold]
in XBoX Games and AppsIk kan mijn xbox live gold niet terugbetalen[Translation-I can't refund my xbox live gold]: Ik was vergeten geld toe te voegen aan mijn microsoft account en nu is mijn xbox live gold geblokkeerd tot ik weer betaal. Nou heb ik al 6 keer geprobeerd om via ideal 0.01 cent te betalen, maar... -
product niet in bestel geschiedenis[Translation-product not in order history]
in XBoX Sales and Promoproduct niet in bestel geschiedenis[Translation-product not in order history]: Ik heb zojuist een product via ideal gekocht. Ik krijg dat product alleen niet in mijn bestel geschiedenis. Hoe moet ik dit oplossen? [Translation-I just bought a product through ideal. I just...