Bestelling niet in ordergeschiedenis, wel betaald [Order not in order history, paid]

Discus and support Bestelling niet in ordergeschiedenis, wel betaald [Order not in order history, paid] in XBoX Games and Apps to solve the problem; Beste allemaal, Vanmorgen kocht ik via de site van Microsoft Ace Combat 7 en betaalde zoals gewoonlijk via iDEAL. Echter heb ik tot op heden geen... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by KPW010, Apr 11, 2019.

  1. KPW010
    KPW010 Guest

    Bestelling niet in ordergeschiedenis, wel betaald [Order not in order history, paid]


    Beste allemaal,

    Vanmorgen kocht ik via de site van Microsoft Ace Combat 7 en betaalde zoals gewoonlijk via iDEAL. Echter heb ik tot op heden geen bevestigingsmail gekregen en staat deze bestelling niet op de lijst van ordergeschiedenis, terwijl er wel betaald is. Wat moet
    ik doen?

    Alvast bedankt voor het antwoord.

    Met vriendelijke groet,



    Translation: [Dear all,

    This Morning I bought via the Microsoft Ace Combat 7 site and paid as usual via iDEAL. However, I have not received a confirmation email to date and this order is not on the list of order history, while payment has been made. What should I do?

    Thanks in advance for the reply.

    Sincerely

    ]

    :)
     
    KPW010, Apr 11, 2019
    #1
  2. XBF Leslie D Win User

    Bestelling niet in ordergeschiedenis, wel betaald [Order not in order history, paid]

    Hi there,

    Thanks for reaching out to us today. I'm sorry to hear about the current issue with the purchase. I would like to ask where did you make the purchase through the website or your Xbox? Also, do you have any other accounts you've used before? If so I would
    recommend to View your Xbox purchase history online section so you can compare their purchase history to your
    bank or credit card statement. It may be a possibility the purchase was done on a different account so double check that info.

    By any chance have you tried to get ahold of our Live Support? It may be faster process if you request a callback or chat with an agent online.
    The best way to request a call back from a member of our support team is from the Contact Us section on the bottom of any of our support pages.

    1. Sign in at xbox.com.
    2. Select Contact Us.
    3. Choose your category. (In this case, Xbox One.)
    4. Select "No Thanks" when presented the virtual agent.
    5. Pick a topic. ( In this case, I'd go with Games & Apps - Backcompat catalog)
    6. Select to Request a call from Support.


    Those steps will get you to a real person who can assist you further. Hope this helps and please let us know if they have!
  3. mrmatthew Win User

    Bestelling niet in ordergeschiedenis, wel betaald [Order not in order history, paid]

    Hey there! Can you log into account.microsoft.com and check your billing history there? If it's showing up there as purchased, try logging out and back into your account on the console and see if you can download it then. Thanks!
  4. Revocke Win User

    Bestelling niet in ordergeschiedenis, wel betaald [Order not in order history, paid]

  5. Wanda panda Win User

    Xbox Design lab

    Xbox design lab, werkt denk ik nog steeds niet naar behoren. Ik werk niet bij Microsoft, maar heb helaas wel veel contact gehad met klantenservice. Ik had een controller besteld en betaald. Order totaal verdwenen. Ik heb om refund moeten vragen, wat ook duurde. Op mijn vraag of ik weer kon bestellen bij design lab, werd met ja gereageerd. Echter voelt het voor mij al een grote rode vlag. Jullie kunnen niet met een tegoed betalen. Mijn order met andere orders waren compleet verdwenen. Wellicht kan je vragen of het tegoed verlengd kan worden? Langere tijd geldig. Zodat ze intern al de fouten uit de website kunnen halen en even uit de lucht halen. Deze website werkt namelijk voor geen meter. Hoe kunnen anders orders worden betaald en compleet onvindbaar zijn. Microsoft is niet klein, maar groot!
  6. Spooker69420 Win User

    product niet in bestel geschiedenis[Translation-product not in order history]

    I bought the Warface Handgun Pack for €1,64, but I can not download it anywhere
Thema:

Bestelling niet in ordergeschiedenis, wel betaald [Order not in order history, paid]

Loading...
  1. Bestelling niet in ordergeschiedenis, wel betaald [Order not in order history, paid] - Similar Threads - Bestelling niet ordergeschiedenis

  2. Organisator van gezin kan niet 18+ games spelen als gehele gezin is aangemeld. Hoe kan dat?...

    in XBoX Accessibility
    Organisator van gezin kan niet 18+ games spelen als gehele gezin is aangemeld. Hoe kan dat?...: Beste allemaal, Sinds kort eigenaar van xbox one (GOW-edition). Ik ben organisator/beheerder en heb mijn beide kinderen ook een account gegeven en toegevoegd als lid van gezin op de xbox. Bij hen...
  3. Mijn Ark Survival Evolved wilt niet installeren

    in XBoX Games and Apps
    Mijn Ark Survival Evolved wilt niet installeren: Hallo. Ik ben Chris en ik heb een vraag over Ark Survival Evolved Mijn game zegt steeds installatie gestopt de hele tijd Ik heb een paar manieren geprobeert maar het werkt nog steeds niet het...
  4. Rise of the Tomb Raider is momenteel niet beschikbaar in uw account. 0x803F8001.

    in XBoX on Windows
    Rise of the Tomb Raider is momenteel niet beschikbaar in uw account. 0x803F8001.: Rise of the Tomb Raider is momenteel niet beschikbaar in uw account. Controleer of u bent aangemeld bij de Microsoft Store en probeer het opnieuw. Dit is de foutcode voor het geval u deze nodig...
  5. Tegoed van mijn Microsoft account komt niet op de x box[Translation-Credit from my...

    in XBoX Games and Apps
    Tegoed van mijn Microsoft account komt niet op de x box[Translation-Credit from my...: Goedemiddag , het tegoed van mijn microsoft account is niet te zien op mijn x box waardoor ik dus nu ook geen v-bucks kan kopen Wat kan ik hieraan doen [Translation-Good afternoon , the...
  6. MSFS 2020 wil niet installeren

    in XBoX on Windows
    MSFS 2020 wil niet installeren: Mijn laptop voldoet NIET aan de minimum eisen, Intel i3-8154SU met 8 Gb RAM, toch MSFS 2020 aangeschaft. In bezit van Digital Ownership en de voorinstallatie ging probleemloos. Vanaf 18 augustus...
  7. Upgrade naar Game Pass Ultimate werkt niet, regio probleem?

    in XBoX Games and Apps
    Upgrade naar Game Pass Ultimate werkt niet, regio probleem?: Hallo, Wanneer ik de upgrade wil uitvoeren van Xbox Live gold naar de Game Pass Ultimate krijg ik deze melding: Je regio voor Microsoft Store wijzigen Je hebt momenteel een abonnement voor een...
  8. xbox game progress saved niet

    in XBoX on Windows
    xbox game progress saved niet: Beste, na een lange tijd het spel dead rising 4 gespeeld te hebben sloot ik hem af. Ik weet dat na elke missie hij het hoort te saven ( opslaan ) toen ik het spel weer weerde spelen was ik alles...
  9. Ik kan mijn xbox live gold niet terugbetalen[Translation-I can't refund my xbox live gold]

    in XBoX Games and Apps
    Ik kan mijn xbox live gold niet terugbetalen[Translation-I can't refund my xbox live gold]: Ik was vergeten geld toe te voegen aan mijn microsoft account en nu is mijn xbox live gold geblokkeerd tot ik weer betaal. Nou heb ik al 6 keer geprobeerd om via ideal 0.01 cent te betalen, maar...
  10. product niet in bestel geschiedenis[Translation-product not in order history]

    in XBoX Sales and Promo
    product niet in bestel geschiedenis[Translation-product not in order history]: Ik heb zojuist een product via ideal gekocht. Ik krijg dat product alleen niet in mijn bestel geschiedenis. Hoe moet ik dit oplossen? [Translation-I just bought a product through ideal. I just...