Berichten wel ontvangen niet verzenden [Do not send Messages received]
Discus and support Berichten wel ontvangen niet verzenden [Do not send Messages received] in XBoX on Consoles to solve the problem; Hey hey, Weet iemand hoe ik dat kan oplossen dat ik ook berichten terug kan schrijven. ik kan wel spraak berichten sturen maar niet typen. ik hoop... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by mikev18, Apr 5, 2019.
Thema:
Berichten wel ontvangen niet verzenden [Do not send Messages received]
Loading...
-
Berichten wel ontvangen niet verzenden [Do not send Messages received] - Similar Threads - Berichten wel ontvangen
-
Beloofde terugbetaling nooit ontvangen, trieste klantenservice[Translation-Never received...
in XBoX Sales and PromoBeloofde terugbetaling nooit ontvangen, trieste klantenservice[Translation-Never received...: Op 7 augustus werd het Xbox Live abonnement van mijn zoon met een automatische betaling van mijn PayPal account gehaald. Omdat hij dit account niet meer gebruikt, nam ik direct contact op met de... -
Geen xbox code ontvangen -[Translation - No xbox code received]
in XBoX on ConsolesGeen xbox code ontvangen -[Translation - No xbox code received]: Beste microsoft, Ik heb vandaag een xbox kaart gekocht met een waarde van 10 euro. Ik heb geen bevestigings email gehad en geen code ontvangen. Ik heb betaald met ideal. Is het normaal dat het... -
Niet mijn betaling wel in betalinggeschiedenis? [Mod Translation - Not my payment in...
in XBoX Sales and PromoNiet mijn betaling wel in betalinggeschiedenis? [Mod Translation - Not my payment in...: Ik heb onlangs een mail gehad met een betaling voor fifa punten en fortnite v-bucks. Het gekke is alleen dat ik dit nooit heb gekocht. Ook staat het nu in mijn betalingsgeschiedenis maar ik heb er... -
Aankoop niet ontvangen
in XBoX Games and AppsAankoop niet ontvangen: Hallo, Ik heb gisteravond de Lego uitbreiding voor Forza Horizon 4 gekocht en hoewel het geld van mn rekening af is gehaald heb ik niks ontvangen qua bevestigingen of andere meldingen. Weet... -
Geld op mijn xbox account code niet ontvangen [Translation - Money on my Xbox account code...
in XBoX Games and AppsGeld op mijn xbox account code niet ontvangen [Translation - Money on my Xbox account code...: Ik heb sinds een tijdje nu de xbox one en ik wou heel graag minecraft kopen in de store van de xbox zelf. Nu heb ik geld erop gezet. Het geld is van mijn bankrekening afgegaan en ik zou een code... -
Bestelling niet in ordergeschiedenis, wel betaald [Order not in order history, paid]
in XBoX Games and AppsBestelling niet in ordergeschiedenis, wel betaald [Order not in order history, paid]: Beste allemaal, Vanmorgen kocht ik via de site van Microsoft Ace Combat 7 en betaalde zoals gewoonlijk via iDEAL. Echter heb ik tot op heden geen bevestigingsmail gekregen en staat deze... -
Betaald maar niets ontvangen [Translation - Paid but nothing received]
in XBoX Games and AppsBetaald maar niets ontvangen [Translation - Paid but nothing received]: "ik heb gisteren een xbox live gift card gekocht van 30 euro via de microsoft store, na de betaling ontving ik echter het product niet en staat deze ook niet in mijn bestelgeschiedenis. Het geld... -
gift uit andere region ontvangen [Translation - Gift from other region received ]
in XBoX Games and Appsgift uit andere region ontvangen [Translation - Gift from other region received ]: Ik heb vandaag de nieuwe dlc voor Ark survival evolved gekregen , hij woont in Engeland en dat valt onder een andere regio. ik heb de code geprobeerd in te wisselen maar dat gaat niet.Niet op xbox... -
Heb net forza horizon 4 gekocht maar geen code ontvangen hebben meer mensen hier last van [Mod ...
in XBoX Games and AppsHeb net forza horizon 4 gekocht maar geen code ontvangen hebben meer mensen hier last van [Mod ...: Heb net forza horizon 4 gekocht Geld is afgeschreven maar geen code ontvangen.. wat te doen? [Mod Translation-Have just bought forza horizon 4 Money has been written off but no code has been...