Beloofde terugbetaling nooit ontvangen, trieste klantenservice[Translation-Never received...

Discus and support Beloofde terugbetaling nooit ontvangen, trieste klantenservice[Translation-Never received... in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Op 7 augustus werd het Xbox Live abonnement van mijn zoon met een automatische betaling van mijn PayPal account gehaald. Omdat hij dit account niet... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by MattiaCarallo, Sep 8, 2020.

  1. Beloofde terugbetaling nooit ontvangen, trieste klantenservice[Translation-Never received...


    Op 7 augustus werd het Xbox Live abonnement van mijn zoon met een automatische betaling van mijn PayPal account gehaald. Omdat hij dit account niet meer gebruikt, nam ik direct contact op met de Xbox support.

    Omdat wij in België wonen hebben wij blijkbaar enkel toegang tot de engelstalige support wat echt wel triest is voor mensen die niet zo vlot zijn met deze taal.

    Mijn Engels is gelukkig best goed en in de chat leg ik mijn probleem uit (want in België kan je niet opgebeld worden). De hele vriendelijke dame snapt het helemaal, en omdat ik het probleem meld op dezelfde dag van de betaling, gaat ze het abonnement annuleren
    en zal het volledige bedrag terug betaald worden.

    Niet dus...

    We zijn ondertussen een maand en 3 contacten verder en nog steeds is er geen terugbetaling gebeurd. Het abonnement werd wel dadelijk geannuleerd.

    Ik kreeg van 3 verschillende service medewerkers tot 3 keer toe een verschillende uitleg waarom ik nog moest wachten op mijn terugbetaling.

    De laatste uitleg was dat Microsoft werkt met billing cycles van een maand, en dat mijn terugbetaling pas de volgende billing cycle, 7 september, in orde zou zijn.

    Dit was dus gisteren en verrassend maar waar, ik ontving nog steeds geen terugbetaling.

    Ik zou heel graag weten waar ik terecht kan om dit eindelijk op te lossen. Ik vind de klantenservice en de bereikbaarheid hiervan uitermate triest.

    [Translation-On August 7, my son's Xbox Live subscription was withdrawn from my PayPal account with an automatic payment. Since he is no longer using this account, I immediately contacted Xbox support.

    Because we live in Belgium, we apparently only have access to the English-language support which is really sad for people who are not fluent with this language.

    Fortunately, my English is quite good and I explain my problem in the chat (because you cannot be called in Belgium). The very friendly lady totally gets it, and because I report the problem on the same day of payment, she will cancel the subscription
    and the full amount will be refunded.


    Not so ...

    We are now a month and 3 contacts further and still no refund has been made. The subscription was canceled immediately.

    I received 3 different explanations from 3 different service employees as to why I still had to wait for my refund.

    The last explanation was that Microsoft works with billing cycles of one month, and that my refund would not be in order until the next billing cycle, September 7th.

    So this was yesterday and surprisingly but true, I still did not receive a refund.

    I would love to know where to go to finally fix this. I find the customer service and the accessibility of this extremely sad.]

    :)
     
    MattiaCarallo, Sep 8, 2020
    #1
  2. sunilbhaiya72
    sunilbhaiya72 New Member
    De laatste uitleg was dat Microsoft werkt met billing cycles van een maand, en dat mijn terugbetaling pas de volgende billing cycle, 7 september, in orde zou zijn.
     
    sunilbhaiya72, Sep 10, 2020
    #2
  3. ngocphi Win User

    Beloofde terugbetaling nooit ontvangen, trieste klantenservice[Translation-Never received promised refund, sad customer service]

    If on the that support provided link says its been refunded thrn it hss HOWEVER this goes back to your card in a sense

    Paypal has a refund policy of 90days thats probably why you are waiting

    I went thru the sme proccess myself

    I got my case in july ans didnt get themoney till mid august and mine was a charge back
  4. XBF Brad A Win User

    Beloofde terugbetaling nooit ontvangen, trieste klantenservice[Translation-Never received promised refund, sad customer service]

    Hi Mattia,

    Thanks for reaching out to the forums. We are sorry for the issue with your refund. The easiest way to see if the charged was refunded, would be to check your
    order history on the account the subscription was on. If the charge was refunded it will state refunded. If it wasn't it will state cancelled. Unfortunately, the only ones to assist
    further if it was refunded would be support.

    Thanks,

    Brad
  5. MattiaCarallo Win User

    Beloofde terugbetaling nooit ontvangen, trieste klantenservice[Translation-Never received promised refund, sad customer service]

    It says the subscription has been cancelled. No refunds have been made... This is sooo dissappointing. I can honestly say that Microsoft customer service is worthless. I've spent so much time trying to solve this, and all i can do is chat with what appareantly
    are incompetent people who are not bothered with solving your problem...
  6. sandra willem dimitr Win User

    cadeaukaart xbox betaald [ gift card xbox paid]

    nog steeds niets mogen ontvangen helaas

    Translation:[ Still can not receive anything unfortunately ]
  7. FoomBerry Win User

    fout

    Bent u vraagt ​​of u kunt een terugbetaling krijgen?

    Translation:

    Are asking if you can get a refund?
Thema:

Beloofde terugbetaling nooit ontvangen, trieste klantenservice[Translation-Never received...

Loading...
  1. Beloofde terugbetaling nooit ontvangen, trieste klantenservice[Translation-Never received... - Similar Threads - Beloofde terugbetaling nooit

  2. waarom betalen voor digital games, die ik nooit besteld heb[Translation-why pay for digital...

    in XBoX Games and Apps
    waarom betalen voor digital games, die ik nooit besteld heb[Translation-why pay for digital...: Hoe kan dat dat er via mijn credit kaart iets wordt besteld, dat iuk niet gedaan heb [Translation-How is it possible that something is ordered via my credit card, which I did not do]...