Beloofde terugbetaling nooit ontvangen, trieste klantenservice[Translation-Never received...

Discus and support Beloofde terugbetaling nooit ontvangen, trieste klantenservice[Translation-Never received... in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Op 7 augustus werd het Xbox Live abonnement van mijn zoon met een automatische betaling van mijn PayPal account gehaald. Omdat hij dit account niet... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by MattiaCarallo, Sep 8, 2020.

  1. Beloofde terugbetaling nooit ontvangen, trieste klantenservice[Translation-Never received...


    Op 7 augustus werd het Xbox Live abonnement van mijn zoon met een automatische betaling van mijn PayPal account gehaald. Omdat hij dit account niet meer gebruikt, nam ik direct contact op met de Xbox support.

    Omdat wij in België wonen hebben wij blijkbaar enkel toegang tot de engelstalige support wat echt wel triest is voor mensen die niet zo vlot zijn met deze taal.

    Mijn Engels is gelukkig best goed en in de chat leg ik mijn probleem uit (want in België kan je niet opgebeld worden). De hele vriendelijke dame snapt het helemaal, en omdat ik het probleem meld op dezelfde dag van de betaling, gaat ze het abonnement annuleren
    en zal het volledige bedrag terug betaald worden.

    Niet dus...

    We zijn ondertussen een maand en 3 contacten verder en nog steeds is er geen terugbetaling gebeurd. Het abonnement werd wel dadelijk geannuleerd.

    Ik kreeg van 3 verschillende service medewerkers tot 3 keer toe een verschillende uitleg waarom ik nog moest wachten op mijn terugbetaling.

    De laatste uitleg was dat Microsoft werkt met billing cycles van een maand, en dat mijn terugbetaling pas de volgende billing cycle, 7 september, in orde zou zijn.

    Dit was dus gisteren en verrassend maar waar, ik ontving nog steeds geen terugbetaling.

    Ik zou heel graag weten waar ik terecht kan om dit eindelijk op te lossen. Ik vind de klantenservice en de bereikbaarheid hiervan uitermate triest.

    [Translation-On August 7, my son's Xbox Live subscription was withdrawn from my PayPal account with an automatic payment. Since he is no longer using this account, I immediately contacted Xbox support.

    Because we live in Belgium, we apparently only have access to the English-language support which is really sad for people who are not fluent with this language.

    Fortunately, my English is quite good and I explain my problem in the chat (because you cannot be called in Belgium). The very friendly lady totally gets it, and because I report the problem on the same day of payment, she will cancel the subscription
    and the full amount will be refunded.


    Not so ...

    We are now a month and 3 contacts further and still no refund has been made. The subscription was canceled immediately.

    I received 3 different explanations from 3 different service employees as to why I still had to wait for my refund.

    The last explanation was that Microsoft works with billing cycles of one month, and that my refund would not be in order until the next billing cycle, September 7th.

    So this was yesterday and surprisingly but true, I still did not receive a refund.

    I would love to know where to go to finally fix this. I find the customer service and the accessibility of this extremely sad.]

    :)
     
    MattiaCarallo, Sep 8, 2020
    #1
  2. sunilbhaiya72
    sunilbhaiya72 New Member
    De laatste uitleg was dat Microsoft werkt met billing cycles van een maand, en dat mijn terugbetaling pas de volgende billing cycle, 7 september, in orde zou zijn.
     
    sunilbhaiya72, Sep 10, 2020
    #2
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema:

Beloofde terugbetaling nooit ontvangen, trieste klantenservice[Translation-Never received...