Barra de jogo [Game Bar]

Discus and support Barra de jogo [Game Bar] in XBoX Accessibility to solve the problem; Quando tento fazer isso: Se nada acontecer quando você pressionar a tecla do logotipo do Windows + G, verifique as configurações da Barra de jogo.... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by Vinicius da silva Borba, Feb 9, 2019.

1. Barra de jogo [Game Bar]

Quando tento fazer isso:

• Se nada acontecer quando você pressionar a tecla do logotipo do Windows
      + G, verifique as configurações da Barra de jogo. Abra o aplicativo
      Xbox e selecione Configurações >
      Jogos e verifique se Gravar clipes de jogos, capturas de tela e transmissão usando a Barra de jogo está
      Ligado.

• Se a Barra de jogo não aparecer para um jogo em tela inteira, tente atalhos de teclado: pressione a
      tecla do logotipo do Windows + Alt + R para começar a gravar um clipe, pressione-o novamente para parar. Você verá a tela piscar quando a gravação começar e terminar.
    Simplesmente a barra a barra de jogo volta estar desligada.

[Translate - When I try to do this:

• If nothing happens when you press the Windows + G logo key, check the Game Bar settings. Open the Xbox application, and select Settings> Games, and verify that Burning game clips, screenshots, and streaming using the Game Bar is turned on.

• If the Game Bar does not appear for a full-screen game, try keyboard shortcuts: press the Windows logo key + Alt + R to start recording a clip, press it again to stop. You will see the screen blink when the recording starts and ends.

Simply bar the game bar back off.]

:)

Vinicius da silva Borba, Feb 9, 2019
  2. XBF George L Win User

Barra de jogo [Game Bar]

Hello!

Thanks for reaching out to us here on the forums with this situation. Are you having issues with the Game Bar itself on your Windows 10 PC.

Troubleshoot Game Bar on Windows 10
    . It seems like this might also just be a helpful tip if so thanks for sharing here on the forums. Let us know with a reply how its going.
  3. XBF John Win User

Minecraft Windows 10 edition (ou bedrock edition)

Olá,

Parece que você deseja jogar Minecraft para Windows 10 no modo de tela cheia. Se você deseja jogar o jogo em tela cheia, ao abrir o jogo, você pode usar a tecla de atalho F11 e ocultar a barra de tarefas, bem como a barra de janelas. quaisquer outros problemas, recomendo entrar em contato com o Suporte da Mojang para problemas no jogo. Espero que isto ajude.

Cumprimentos,

Hello,

It sounds like you want to play Minecraft for windows 10 in fullscreen mode. If you wish to play the game in fullscreen, when you open the game you can use the F11 hot key and hide the task bar as well as the window bar. any further issues, I recommend contacting Mojang Support for in game issues. Hope this helps.

Best Regards,

4. XBF Felixx P Win User

not recording

Hellobarra de jogos não grava!

Thanks for reaching out to us here on the forums with this situation. Are you having issues with the Game Bar itself on your Windows 10 PC.

Troubleshoot Game Bar on Windows 10. It seems like this might also just be a helpful tip if so thanks for
    sharing here on the forums.

Let us know with a reply how its going.

Felix

Xbox forums support
  5. XBF Brad A Win User

Barra De Juego[Translation-Game bar]

Hi Santiago,

Thanks for reaching out to the forums. We understand you have an issue recording with game bar. We recommend the

guide for troubleshooting game bar
    . There are many different troubleshooting steps there to try.

Thanks,

Brad
  6. G v zauBerBerg Win User

la grabacion no funciona error 2184327175

Hi YamilUchani,

sorry to hear. At the moment it is hard to help because we do not know what you try to fix this. Please take a look here

"Fix problems with Xbox game bar"
    and more specific
    "Troubleshoot Xbox Game Bar on Windows 10"
    . Also keep in mind there are games that do not allow a recording or streaming!

Hope this helps and please keep us informed

Hola YamilUchani,

lamento oírlo. Por el momento es difícil de ayudar porque no sabemos lo que intenta solucionar esto. Por favor, eche un vistazo aquí "Solucionar problemas con la barra de juegos de Xbox" y más específico "Solución de problemas de la barra de juegos de Xbox
    en Windows 10". También tenga en cuenta que hay juegos que no permiten una grabación o streaming!

Espero que esto ayude y por favor manténganos informad
Thema:

Barra de jogo [Game Bar]

Loading...
  1. Barra de jogo [Game Bar] - Similar Threads - Barra jogo Game

2. Barra De Juego[Translation-Game bar]

in XBoX on Windows
    Barra De Juego[Translation-Game bar]: ¡Hola! Buenas Tardes, Noches y Días. Tengo un problemas con la barra de juegos. El asunto es que yo abro configuración, ingreso a barra de juegos le doy a Activar me salgo de configuración y se...
  3. Barra de tareas mientras juego [Edit - Translation] - Taskbar while playing

in XBoX on Windows
    Barra de tareas mientras juego [Edit - Translation] - Taskbar while playing: Al estar jugando minecraft windows 10, si muevo mi camara hacia los laterales de la pantalla me salta la barra de tareas y si doy click se interrumpe mi juego y dejo de controlar a mi personaje...
  4. Barra de tareas aparece al jugar [Taskbar appears when playing]

in XBoX on Windows
    Barra de tareas aparece al jugar [Taskbar appears when playing]: Al momento de jugar minecraft windows 10, si muevo la camara de mi personaje a los laterales me aparece la barra de tareas abajo. Esto es un problema porque si hago click afuera de mi juego, la...
  5. Barra de Notificações do Xbox (Xbox Notification Bar)

in XBoX on Consoles
    Barra de Notificações do Xbox (Xbox Notification Bar): Olá, queria saber se tem como mudar o local da barra de notificações do Xbox One, me atrapalha bastante na hora da gameplay, as vezes um amigo entra ou me chama para o grupo ou até mesmo...
  6. La barra de Xbox no aparece [Translate] The Xbox bar doesn't appear

in XBoX on Windows
    La barra de Xbox no aparece [Translate] The Xbox bar doesn't appear: Antes desactive la barra de Xbox y luego la quise activar, me fui a las opciones de la barra de Xbox a activarlo pero al salir de configuracion no aparece el pop-up de la barra de Xbox. ¿se puede...
  7. tarjeta de regalo no activada de 200 pesos codijo de barra es [Mod Removed]...

in XBoX Sales and Promo
    tarjeta de regalo no activada de 200 pesos codijo de barra es [Mod Removed]...: hola buenas tardes, les presento que me llamo israel, soy de México, mi problema es que tengo un error en una tarjeta de regalo de 200 pesos, me dice que no está activada y en el oxxo donde la...
  8. Minha Barra de jogos não esta abrindo no jogo [Translation - My Game Bar is not opening in...

in XBoX on Windows
    Minha Barra de jogos não esta abrindo no jogo [Translation - My Game Bar is not opening in...: Quando eu entro no meus jogos e quero gravar um clipe aperto Windows+G mas não abre não sei por que --------- [Mod Translation - When I enter my games and I want to record a clip I press Windows...
  9. Mi barra de juegos de auto desactiva[My auto game bar deactivates]

in XBoX on Windows
    Mi barra de juegos de auto desactiva[My auto game bar deactivates]: Hace dos días estaba jugando Fortnite normal, saque un clip con esta función y todo normal pero desde esa ultima vez, note que al iniciar el juego no aparecía el mensaje típico de esta opción y...
  10. BARRA DE JOGO NÃO FUNCIONA NO WINDOWS

in XBoX Games and Apps
    BARRA DE JOGO NÃO FUNCIONA NO WINDOWS: Boa tarde, Ontem de manhã testei a barra de jogos para gravação enquanto eu jogava tíbia. Rodou normal, consegui gravar normal. Depois fiz o download de um editor de vídeos chamado HitFilm e a...