Banimento tem volta ?? [Mod translation-Banishment has come back ??]

Discus and support Banimento tem volta ?? [Mod translation-Banishment has come back ??] in XBoX on Consoles to solve the problem; Ser eu resgatar um código de um jogo que foi comprado de uma forma ilegal ?? Ok serei banido mais eu não tenho certeza como esse game foi adquirindo e... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by Xuslima, Jan 2, 2020.

1. Xuslima
    Xuslima Guest

Ser eu resgatar um código de um jogo que foi comprado de uma forma ilegal ??

Ok serei banido mais eu não tenho certeza como esse game foi adquirindo e aí?? Posso tentar provar que eu não sabia da ilegalidade do jogo e consegui ser desbanido ???

[Mod translation-Am I redeeming a code from a game that was bought illegally?

Ok I'll be banned but I'm not sure how this game was getting and so what ??
    Can I try to prove that I did not know about the illegality of the game and managed to get rid of it ???]

:)

Xuslima, Jan 2, 2020
  2. XBF Diego M Win User

Hi Xuslima,

Thank you for posting on the Xbox forums. I'm not quite sure what the question is that you are asking. Are you asking if you will be banned or if there is anything that you can do about a ban you have received? What message do you get when logging in to
    Xbox Live? Is it an account ban or a console ban? Do you see any enforcement actions on your account when logged into the enforcement website? https://enforcement.xbox.com/home
  3. Smwutches Win User

banimento [Mod Translated - banishment]

Você gostaria de tentar devolvê-lo ao seu amigo. Não há como ter um console desbanjado.

[Mod Translated - You would like to try to return it to your friend. There is no way to have a banned console.]
  4. XBF Ruben D Win User

banimento [Mod Translated - banishment]

Hello there,

Thank you for posting on Xbox Forums. As previously mentioned by Ambassador Smwutches, you will need to return the console to your
    friend as there isn't anyway to reverse or undo the ban on the console itself. When it comes to enforcement actions on a console or account, the enforcement team doesn't have a presence on the forums.

Additionally, since the console is banned, you will not be able to go online with it so the best thing to do would be to return it. At this time since there are no other resolutions for this issue we will be locking the thread. If you have any other
    questions please feel free to create a new thread and we'll be more than happy to assist you.

Thank you again for posting on Xbox Forums.
  5. DaviVitor Win User

Explorador de arquivo [Edit - Translation] - File Explorer

Obrigado por ter me ajudado,mais uma pergunta o app tem chance de volta?

[Edit - Translation] - Thanks for helping me, one more question the app has chance back?
  6. Misses Quinzel Win User

banimento [Translation: Banishment]

Hey, Mattheus!

We are unable to comment on any Enforcement actions taken against accounts or consoles. If you have an active account suspension or a permanent suspension from within the last 12 months, you can submit a Case
    Review
    to the Policy Enforcement team. If you have a console suspension, this does not qualify for Case Review, however your Microsoft Account email should have been sent an email detailing the suspension information.

If you need assistance with any other support issue, be sure to post up a new detailed thread so that our community can work on helping you out. Thanks for understanding!

--------------------------------------

Xbox Forums Staff

Be sure to check out the Xbox Forum Guidelines and if you're a member of the Xbox Insider Program, check out the Xbox
    Insider Program Forums
    for help with Insider Program troubleshooting.
Thema:

Loading...
  1. Banimento tem volta ?? [Mod translation-Banishment has come back ??] - Similar Threads - Banimento tem volta

2. Banimento permanente

in XBoX Accessibility
    Banimento permanente: my account that I have for 5 years and invested a lot of money was banned without a specific reason, I didn't know how to defend myself from something I didn't know I appealed in a practically...
  3. Banimento da xbox live/Xbox live ban

in XBoX on Consoles
    Banimento da xbox live/Xbox live ban: eu fui banido permanentemente da xbox live, acusado de roubar uma conta q é minha, ou seja baniram uma conta minha por roubar outra conta minha, e não estão resolvendo nada, preciso de ajuda I...
  4. Banimento de Contas ou Consoles[Banning Accounts or Consoles]

in XBoX on Consoles
    Banimento de Contas ou Consoles[Banning Accounts or Consoles]: pessoal boa noite. eu tenho uma dúvida. eu comprei uma conta compartilhada de um jogo do Xbox one, o jogo foi comprado com gift card em 2017, e tem 121 consoles aparecendo na aba dispositivos em...
  5. gamertag fui banido,como resolver esse banimento,desde agradeço....

in XBoX on Consoles
    gamertag fui banido,como resolver esse banimento,desde agradeço....: gamertag fui banido,como resolver esse banimento,desde agradeço.... afb3261a-66e9-4877-a065-06e7a43e58bf
  6. Banimento[Ban]

in XBoX on Consoles
    Banimento[Ban]: Oi boa noite, eu comprei um xbox one recentemente e não sei muito ainda mas o serviço e maravilhoso e o console esta em bom estado, mas eu tive um problema, bom não sei se é um problema, eu...
  7. Banimento[Translation-Ban]

in XBoX Accessibility
    Banimento[Translation-Ban]: [img] Gente por favor alguém pode me dizer em que página eu consigo enviar uma mensagem para reduzir meu banimento?, já fiz isso uma vez mas não me lembro por onde que eu acesso esta página,...
  8. Banimento do Xbox 360 [Xbox 360 ban]

in XBoX on Consoles
    Banimento do Xbox 360 [Xbox 360 ban]: Bom dia, eu ganhei um Xbox 360 e não me souberam dizer se conectava na Live e então eu fui tentar mas aparece que o console foi banido, tem alguma maneira que eu possa desfazer isso??? Desde já...
  9. Banimento do console Xbox 360[Translation-Xbox 360 console ban]

in XBoX on Consoles
    Banimento do console Xbox 360[Translation-Xbox 360 console ban]: Ganhei um Xbox 360 de presente e não me souberam dizer se conectava na Live, fui tentar e apareceu uma mensagem dizendo que o console foi banido, tem alguma forma de desfazer isso ou é...
  10. Banimento de Console/Banimento da conta do Xbox Live[Console ban / Xbox Live account ban]

in XBoX Games and Apps
    Banimento de Console/Banimento da conta do Xbox Live[Console ban / Xbox Live account ban]: Olá pessoal tudo bem com vocês?, estou com algumas dúvidas a respeito do banimento de conta do Xbox Live ou o Banimento do Xbox One de se conectar a internet e jogar online. Se eu logar a minha...