Banimento do Xbox One [Mod Translation - Xbox One ban]

Discus and support Banimento do Xbox One [Mod Translation - Xbox One ban] in XBoX on Consoles to solve the problem; Boa noite pessoal. se alguém que entende do assunto puder me ajudar com a seguinte questão: eu comprei um Xbox One usado e o mesmo veio com algumas... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by GabrielMarcosRosa256302, Jan 20, 2020.

1. Banimento do Xbox One [Mod Translation - Xbox One ban]

Boa noite pessoal. se alguém que entende do assunto puder me ajudar com a seguinte questão: eu comprei um Xbox One usado e o mesmo veio com algumas contas compradas no mercado livre segundo o ex- dono que são offline, quando tomei a ciencia dessas contas
    imediatamente deletei as contas e os jogos. mas ainda sim corro o risco do Xbox One que comprei ser banido?.

Atenciosamente: Gabriel.

Grato.

[Mod Translation - Good evening people.
    if someone who understands the subject can help me with the
    following question: I bought a used Xbox One and it came with some accounts bought on the free
    market according to the former owner who are offline, when I became aware of these accounts I
    immediately deleted the accounts
    and games.
    but I still run the risk of the Xbox One that I bought being banned ?.

Sincerely: Gabriel.

Thankful.]

:)

GabrielMarcosRosa256302, Jan 20, 2020
  2. joel upia Win User

Me puede llamar al [Mod Removed]

-[Translation - You can call me at]
  3. joel upia Win User

Hola tengo probrema con mi menbrecia

-[Translation - Hello I have a problem with my membership]
  4. XBF Leo G Win User

Hello joel,

Thank you for posting on the Xbox forums. We will be locking this thread due to it being revived by a new post. If there are any questions, discussions or issues that anyone would like to bring to our attention, please create a new thread. We will be
    more than happy to answer any questions or provide solutions for any issues. Thank you again and happy gaming
    joel!
  5. XBF Eladio M Win User

Thank you for taking the time to post this on the Xbox Forums. We understand that you are currently inquiring about your console being banned.

No, this would not be the case. Unless you continually go against the
    Xbox Live Community Standards
    , your account nor your Xbox should receive any sort of Enforcement Actions.

For more info on this, Gabriel, I recommend that you check out the
    Xbox Live Device Bans
    in the How do I section.

I hope this was able to clear up any confusion this might have caused.
  6. XBF Brad A Win User

Banimento[Translation-Ban]

Hi Gabriel,

Thank you for bringing this to our attention. Unfortunately, you will not be able to reach the enforcement team here on the forums. I recommend visiting our Enforcement website for all info regarding Bans/Suspensions.

If you were suspended for longer than a day you can also submit a case review from the same website.

To see how to submit a case review, please check out the following link:

https://enforcement.xbox.com/en-US/home/howto?length=4#sub-topic0-6

I hope this helps.

Brad
Thema:

Loading...
  1. Banimento do Xbox One [Mod Translation - Xbox One ban] - Similar Threads - Banimento Mod Translation

2. Banimento permanente

in XBoX Accessibility
    Banimento permanente: my account that I have for 5 years and invested a lot of money was banned without a specific reason, I didn't know how to defend myself from something I didn't know I appealed in a practically...
  3. Banimento da xbox live/Xbox live ban

in XBoX on Consoles
    Banimento da xbox live/Xbox live ban: eu fui banido permanentemente da xbox live, acusado de roubar uma conta q é minha, ou seja baniram uma conta minha por roubar outra conta minha, e não estão resolvendo nada, preciso de ajuda I...
  4. Banimento de Contas ou Consoles[Banning Accounts or Consoles]

in XBoX on Consoles
    Banimento de Contas ou Consoles[Banning Accounts or Consoles]: pessoal boa noite. eu tenho uma dúvida. eu comprei uma conta compartilhada de um jogo do Xbox one, o jogo foi comprado com gift card em 2017, e tem 121 consoles aparecendo na aba dispositivos em...
  5. gamertag fui banido,como resolver esse banimento,desde agradeço....

in XBoX on Consoles
    gamertag fui banido,como resolver esse banimento,desde agradeço....: gamertag fui banido,como resolver esse banimento,desde agradeço.... afb3261a-66e9-4877-a065-06e7a43e58bf
  6. Banimento[Ban]

in XBoX on Consoles
    Banimento[Ban]: Oi boa noite, eu comprei um xbox one recentemente e não sei muito ainda mas o serviço e maravilhoso e o console esta em bom estado, mas eu tive um problema, bom não sei se é um problema, eu...
  7. Tempo para banimento [Mod Translation - Time for ban]

in XBoX on Consoles
    Tempo para banimento [Mod Translation - Time for ban]: Comprei um Xbox One usado e gostaria de saber se corro o risco de ter o aparelho banido caso o antigo dono tenha utilizado jogos de mercado livre. Eu não comprei nenhum jogo assim, mas não sei se...
  8. Banimento tem volta ?? [Mod translation-Banishment has come back ??]

in XBoX on Consoles
    Banimento tem volta ?? [Mod translation-Banishment has come back ??]: Ser eu resgatar um código de um jogo que foi comprado de uma forma ilegal ?? Ok serei banido mais eu não tenho certeza como esse game foi adquirindo e aí?? Posso tentar provar que eu não sabia da...
  9. Banimento do console sem explicações [Mod Translated - Console ban without explanation]

in XBoX on Consoles
    Banimento do console sem explicações [Mod Translated - Console ban without explanation]: Gostaria de saber sobre esse banimento repentino do xbox 360 porque não lembro de ter cometido nenhum ato que infringir se as regras do xbox porque eu estava jogando na live e no outro dia quando...
  10. banimento [Mod Translated - banishment]

in XBoX Accessibility
    banimento [Mod Translated - banishment]: Comprei o xbox do meu amigo e ele foi banido o que devo fazer ? Toda vez que eu vou atualizar o sistema aparece mensagem de erro. [Mod Translated - I bought my friend's Xbox and it was banned...