Banimento de conta[Translation-Account Banishment]

Discus and support Banimento de conta[Translation-Account Banishment] in XBoX Accessibility to solve the problem; Ola microsoft,Ontem eu estava voltando do meu trabalho e indo para casa e fui roubado levaram meu celular que estava logado com a conta microsoft.Hoje... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by Lucas David01, May 6, 2019.

1. Banimento de conta[Translation-Account Banishment]

Ola microsoft,Ontem eu estava voltando do meu trabalho e indo para casa e fui roubado levaram meu celular que estava logado com a conta microsoft.Hoje de manhã eu acrodei e recebi a Notificação de Fiscalização até o dia 18/05 .Quando
    entrei na minha conta , reparei que a foto não era a mesma , aí pensei que teriam mudado a foto da minha conta e colocado alguma nudez ou coisa do tipo.Se puderem me ajudar ficarei agradecido.

[Translation-Hello Microsoft, yesterday I was coming back from my work and going home and I was robbed took my phone that was logged in with the Microsoft account. This morning I acroed and received the notification of surveillance
    until the day 18/05. When I entered my account, I noticed that the photo was not the same, then I thought that they would have changed the picture of my account and put some nudity or something like that. If you can help me, I'll be grateful.]

:)

Lucas David01, May 6, 2019
  2. XBF Diego M Win User

Hi Lucas,

I'm glad you were able to get the answers you were looking for. In an effort to prevent repetitive answers, we will be locking this thread.
    If you ever require any help with any other issues please feel free to come back to the Xbox Forums for further assistance and create a new thread.

Thank you and have a great day!
  3. Leo Ascendent Win User

Olá, todas as perguntas sobre suspensões têm que passar pela equipe de aplicação. Você pode ver seu status atual de suspensão e entrar em contato com eles visitando Equipe
    de Aplicação

[Translation-

Hello, all questions about suspensions have to go through the application team.
    You can view your current suspension status and get in touch with them by visiting Application Equipment]
  4. XBF Brad A Win User

Hi Lucas,

Thank you for bringing this to our attention. Unfortunately, you will not be able to reach the enforcement team here on the forums. I recommend visiting our Enforcement website for all info regarding Bans/Suspensions.

If you were suspended for longer than a day you can also submit a case review from the same website.

You can find steps for submitting a case review here: https://enforcement.xbox.com

To see how to submit a case review, please check out the following link:

https://enforcement.xbox.com/en-US/home/howto?length=4#sub-topic0-6

I hope this helps.

Brad
  5. Nosbor SC Win User

Banimento da live [Translation:Ban Live]

Se for apenas uma proibição de conta, você ainda pode entrar no Live com outra conta. Se for um ban do console, você não poderá entrar no Live com o console para que você não tenha que comprar outro para voltar a ficar on-line.

[Tradução: se for apenas uma proibição de conta, você ainda pode entrar no Live com outra conta.
    Se for um banimento do console, você não poderá entrar no Live com o console para não precisar comprar outro para voltar Online.]
    Obrigado, mas gostaria de saber se essa alteração no meu console pode gerar um banimento?

[Translation: thanks, but I wonder if this change in my console can generate a ban?]
  6. Misses Quinzel Win User

banimento [Translation: Banishment]

Hey, Mattheus!

We are unable to comment on any Enforcement actions taken against accounts or consoles. If you have an active account suspension or a permanent suspension from within the last 12 months, you can submit a Case
    Review
    to the Policy Enforcement team. If you have a console suspension, this does not qualify for Case Review, however your Microsoft Account email should have been sent an email detailing the suspension information.

If you need assistance with any other support issue, be sure to post up a new detailed thread so that our community can work on helping you out. Thanks for understanding!

--------------------------------------

Xbox Forums Staff

Be sure to check out the Xbox Forum Guidelines and if you're a member of the Xbox Insider Program, check out the Xbox
    Insider Program Forums
    for help with Insider Program troubleshooting.
Thema:

Loading...
  1. Banimento de conta[Translation-Account Banishment] - Similar Threads - Banimento conta Translation

2. Banimento permanente

in XBoX Accessibility
    Banimento permanente: my account that I have for 5 years and invested a lot of money was banned without a specific reason, I didn't know how to defend myself from something I didn't know I appealed in a practically...
  3. Banimento da xbox live/Xbox live ban

in XBoX on Consoles
    Banimento da xbox live/Xbox live ban: eu fui banido permanentemente da xbox live, acusado de roubar uma conta q é minha, ou seja baniram uma conta minha por roubar outra conta minha, e não estão resolvendo nada, preciso de ajuda I...
  4. Banimento de Contas ou Consoles[Banning Accounts or Consoles]

in XBoX on Consoles
    Banimento de Contas ou Consoles[Banning Accounts or Consoles]: pessoal boa noite. eu tenho uma dúvida. eu comprei uma conta compartilhada de um jogo do Xbox one, o jogo foi comprado com gift card em 2017, e tem 121 consoles aparecendo na aba dispositivos em...
  5. Banimento de Console/Banimento da conta do Xbox Live[Console ban / Xbox Live account ban]

in XBoX Games and Apps
    Banimento de Console/Banimento da conta do Xbox Live[Console ban / Xbox Live account ban]: Olá pessoal tudo bem com vocês?, estou com algumas dúvidas a respeito do banimento de conta do Xbox Live ou o Banimento do Xbox One de se conectar a internet e jogar online. Se eu logar a minha...
  6. motivo do banimento da minha conta da live [Reason for banning my live account]

in XBoX on Consoles
    motivo do banimento da minha conta da live [Reason for banning my live account]: ola boa noite eu gostaria de saber o motivo por qual minha conta da live foi banida , eu tentei saber o motivo pelo site que meu console indicou mas nao apareceu nada . eu ja tive q trocar a...
  7. Banimento de conta [Account Banning]

in XBoX on Consoles
    Banimento de conta [Account Banning]: Minha conta xbox live foi banida injustamente. Entrei no console hoje 24/09/2018 e apareceu que minha conta foi banida por violar as normas da microsoft, sendo que não tenho utilizado tanto o...
  8. banimento da minha conta da live (Translation - Ban my Live account)

in XBoX Games and Apps
    banimento da minha conta da live (Translation - Ban my Live account): olá boa tarde minha conta foi banida como resolver (Translation - Hello good afternoon my account was banned how to solve) 9bb8a184-3cac-45da-93bb-ca4925ef609b
  9. banimento da conta

in XBoX Games and Apps
    banimento da conta: bom dia, eu fui reportado, e pediram que eu falasse com alguem, se não minha conta seria desligada [Translation: Good morning, I was reported, and they asked me to talk to someone, otherwise my...
  10. BANIMENTO DE CONTA [BANNING OF ACCOUNT]

in XBoX on Consoles
    BANIMENTO DE CONTA [BANNING OF ACCOUNT]: Bom vamos la ,faz um ano que a conta do meu filho esta banida e venho correndo atrás todo esse tempo... Bom em janeiro de 2016 cancelei a minha internet por motivo de abuso deles (net) fiquei um...