Banimento da live [Translation:Ban Live]

Discus and support Banimento da live [Translation:Ban Live] in XBoX Games and Apps to solve the problem; Tenho um xbox 360 - apresentou um defeito na bios que foi trocada, perdendo o bloqueio do console, uso jogos originais, me disseram que não posso... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by Nosbor SC, Oct 8, 2018.

1. Nosbor SC
    Nosbor SC Guest

Tenho um xbox 360 - apresentou um defeito na bios que foi trocada, perdendo o bloqueio do console, uso jogos originais, me disseram que não posso entrar na live mais por que posso ser banido, pelo fato de ter trocado a bios, gostaria de receber maiores esclarecimentos
    quanto ao assunto. se nunca mais poderei acessar a internet do meu xbox 360? se não posso realmente participar da live? se o unico jeito seria comprar outro console como já me falaram?

[Translation: I have an Xbox 360-presented a defect in the BIOS that was swapped, losing the console lock, use original games, I was told I can not enter the live anymore why I can be banned, by the fact that I have changed the bios, I would receive
    Maioresesclarecimentos About the Subject. If I can never access the Internet from my Xbox 360? If I can not really participate in live? If the only way would be to buy another console like I've been told?]

:)

Nosbor SC, Oct 8, 2018
  2. Banimento [Translation: Ban]

Contém uma Gostaria de resolver o banimento da Minha conta da xbox live... N lembro de fazer nada de errado usando ela!

[Translation: Contains one I would like to resolve the ban on my xbox live account ... I do not remember doing anything wrong with it!]

v F r a c T a L, Oct 8, 2018
  3. Banimento [Translation: Ban]

Hey there, v F r a c T a L!

We are unable to assist with any Enforcement actions taken against accounts or consoles. If you have an active suspension on your account or a permanent suspension that happened in the last 12 months, you will want to submit a

Case Review
    to find the reasoning for the suspension. Console bans are not eligible for Case Reviews.

If you need assistance with any other support issue, be sure to post up a new detailed thread so that our community can work on helping you out. Thanks for understanding!

--------------------------------------

Xbox Forums Staff

Be sure to check out the Xbox Forum Guidelines and if you're a member of the Xbox Insider Program, check out the Xbox
    Insider Program Forums
    for help with Insider Program troubleshooting.

Misses Quinzel, Oct 8, 2018
  4. Smwutches
    Smwutches Guest

Se for apenas uma proibição de conta, você ainda pode entrar no Live com outra conta. Se for um ban do console, você não poderá entrar no Live com o console para que você não tenha que comprar outro para voltar a ficar on-line.

[Translation: If it's just an account ban, you can still get into Live with another account. If it is a ban from the console, you will not be able to enter Live with the console so you do not have to buy another to get back Online.]

Smwutches, Oct 8, 2018
  5. XBF Jeremy Z
    XBF Jeremy Z Guest
    Hello SC,

Thank you very much for bringing this issue to our attention. We're sorry to hear about the situation although the moderators, ambassadors and volunteer moderators do not have the ability to manage enforcement actions.

Check out
    Enforcement.xbox.com
    for more support and feel free to check out the Orange hammer and see if the account is eligible for a

Case Review
    if your account has been temporary suspended.

Hope this helped.

Thank you.

XBF Jeremy Z, Oct 8, 2018
  6. Nosbor SC
    Nosbor SC Guest
    Obrigado, mas gostaria de saber se essa alteração no meu console pode gerar um banimento?

[Translation: thanks, but I wonder if this change in my console can generate a ban?]

Nosbor SC, Oct 8, 2018
  7. Dysruptz
    Dysruptz Guest
    If you are able to sign into xbox live but not play games on any account it is most likely a temporary console suspension. These usually last 60 days and you should receive the rest of your privileges after the duration.

Dysruptz, Nov 2, 2018
  8. Skytrain ll Win User

banimento da minha conta da live (Translation - Ban my Live account)

Hello!

Any Enforcement questions would be settled with the enforcement Team.

Support for enforcement actions can be handled at Enforcement.Xbox.com.

There a case review can be filed so that the Enforcement Team may review the case.
    I want my account to be UNBLOCKED I did not cheat anything, I do not know the person who played it, it's old original, I want my rights
  9. Skytrain ll Win User

olá boa tarde minha conta foi banida como resolver
    Hi, my name is Murilo. I wanted to know why my account was suspended because I have not been living for almost 2 years, who I used was my friend, why you did not ban his account, I want my rights, I had everything on that account, progress of games, account
    4 years ago, now you bani like so .. I want my right, I have always been a clean player and not dirty.

Oi, meu nome é Murilo. Queria Saber por que minha conta foi suspensa sendo que não entro na live a quase 2 anos, quem usava era meu amigo, por que vocês não bani a conta dele e não a minha, quero meus direitos, tinha de tudo naquela Conta, progressõ de jogos,
    conta de 4 anos atrás, agora vocês bani como assim.. Quero meus direito, sempre fui jogador limpo e não sujo.
  10. Skytrain ll Win User

olá boa tarde minha conta foi banida como resolver
    Hi, my name is Murilo. I wanted to know why my account was suspended because I have not been living for almost 2 years, who I used was my friend, why you did not ban his account, I want my rights, I had everything on that account, progress of games, account
    4 years ago, now you bani like so .. I want my right, I have always been a clean player and not dirty.
  11. XBF Javier R Win User

Hello!

Any Enforcement questions would be settled with the enforcement Team.

Support for enforcement actions can be handled at Enforcement.Xbox.com.

There a case review can be filed so that the Enforcement Team may review the case.
  12. Smwutches Win User

Banimento da xbox live/Xbox live ban

Thema:

Loading...
  1. Banimento da live [Translation:Ban Live] - Similar Threads - Banimento live Translation

2. Banimento permanente

in XBoX Accessibility
    Banimento permanente: my account that I have for 5 years and invested a lot of money was banned without a specific reason, I didn't know how to defend myself from something I didn't know I appealed in a practically...
  3. Banimento da xbox live/Xbox live ban

in XBoX on Consoles
    Banimento da xbox live/Xbox live ban: eu fui banido permanentemente da xbox live, acusado de roubar uma conta q é minha, ou seja baniram uma conta minha por roubar outra conta minha, e não estão resolvendo nada, preciso de ajuda I...
  4. Banimento de Contas ou Consoles[Banning Accounts or Consoles]

in XBoX on Consoles
    Banimento de Contas ou Consoles[Banning Accounts or Consoles]: pessoal boa noite. eu tenho uma dúvida. eu comprei uma conta compartilhada de um jogo do Xbox one, o jogo foi comprado com gift card em 2017, e tem 121 consoles aparecendo na aba dispositivos em...
  5. gamertag fui banido,como resolver esse banimento,desde agradeço....

in XBoX on Consoles
    gamertag fui banido,como resolver esse banimento,desde agradeço....: gamertag fui banido,como resolver esse banimento,desde agradeço.... afb3261a-66e9-4877-a065-06e7a43e58bf
  6. Banimento[Ban]

in XBoX on Consoles
    Banimento[Ban]: Oi boa noite, eu comprei um xbox one recentemente e não sei muito ainda mas o serviço e maravilhoso e o console esta em bom estado, mas eu tive um problema, bom não sei se é um problema, eu...
  7. Banimento de Console/Banimento da conta do Xbox Live[Console ban / Xbox Live account ban]

in XBoX Games and Apps
    Banimento de Console/Banimento da conta do Xbox Live[Console ban / Xbox Live account ban]: Olá pessoal tudo bem com vocês?, estou com algumas dúvidas a respeito do banimento de conta do Xbox Live ou o Banimento do Xbox One de se conectar a internet e jogar online. Se eu logar a minha...
  8. motivo do banimento da minha conta da live [Reason for banning my live account]

in XBoX on Consoles
    motivo do banimento da minha conta da live [Reason for banning my live account]: ola boa noite eu gostaria de saber o motivo por qual minha conta da live foi banida , eu tentei saber o motivo pelo site que meu console indicou mas nao apareceu nada . eu ja tive q trocar a...
  9. banimento da minha conta da live (Translation - Ban my Live account)

in XBoX Games and Apps
    banimento da minha conta da live (Translation - Ban my Live account): olá boa tarde minha conta foi banida como resolver (Translation - Hello good afternoon my account was banned how to solve) 9bb8a184-3cac-45da-93bb-ca4925ef609b
  10. Banimento xbox one , xbox live

in XBoX Games and Apps
    Banimento xbox one , xbox live: olá ja to banido faz alguns meses no xbox one será que um dia vocês desbani? [Mod translate: Hello already banned a few months ago in xbox one is that one day you desbani?]...