baneo -[Translation - ban]

Discus and support baneo -[Translation - ban] in XBoX Accessibility to solve the problem; hola llevo 1 semana baneado ahi algo que pueda aser para que me desbanien -[Translation - hello I've been banned for 1 week there something I can... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by Melodías caballero, Sep 15, 2020.

1. baneo -[Translation - ban]

hola llevo 1 semana baneado ahi algo que pueda aser para que me desbanien

-[Translation - hello I've been banned for 1 week there something I can roast so I can get unbaned]

:)

Melodías caballero, Sep 15, 2020
  2. frank zombi Win User

No Puedo Jugar Online Gears of war 3

hasta cuando dejaran el baneo epic ya me arte

[mod translation: until they leave the epic
    ban me and art]
  3. XBF Brad A Win User

Hi Melodias,

As the question has been answered, I will go ahead and lock this thread as to prevent repetitive answers. Feel free to come back anytime if you have a question or issue.

Thanks,

Brad
  4. XBF Leo G Win User

Hello Melodias,

Thank you very much for bringing this issue to our attention. We're sorry to hear about the account suspension. The moderators, ambassadors and volunteer moderators do not have the ability to manage enforcement actions on an account.
    If the suspension is longer than 24 hours, we recommend to appeal the decision made by the enforcement team. This can be done by submitting a
    case review
    . The decisions are made and upheld by the enforcement team. We hope this helps!
  5. Liu kangEL MALDITO Win User

Quiero que me quiten el baneo LIU KANG MKT es mi cuenta de Mortal kombat 11 . [Mod Translation - I want to be unbanned LIU KANG MKT is my Mortal kombat 11 account.]

Alguien que me ayude a que me quiten el baneo de mi cuenta LIU KANG MKT GRACIAS.

[Mod Translation - Someone help me to remove the ban from my LIU KANG MKT account THANK YOU.]
  6. frank zombi Win User

No Puedo Jugar Online Gears of war 3

ey algieen sige con el baneo yo si

[mod translation: EY algieen sige with the over-subscription I if]
Thema:

Loading...
  1. baneo -[Translation - ban] - Similar Threads - baneo Translation ban

2. Baneo xbox

in XBoX on Consoles
    Baneo xbox: Buenas mi problema es que ayer 6 de octubre estaba jugando competitivo de destiny 2 y me fue mal en la partida un compañero de escuadra vino y me empieza a insulta( que pida un rembolso por el...
  3. Quiero que me quiten el baneo LIU KANG MKT es mi cuenta de Mortal kombat 11 . [Mod...

in XBoX Accessibility
    Quiero que me quiten el baneo LIU KANG MKT es mi cuenta de Mortal kombat 11 . [Mod...: Buenas noches para que me quiten el baneo (LIU KANG MKT ) es mi cuenta gracias [Mod Translation - Good evening to remove the ban (LIU KANG MKT) is my account thanks]...
  4. Baneo de mensajes[Message Ban]

in XBoX Accessibility
    Baneo de mensajes[Message Ban]: Porfavor quitenme el baneo solo fue un error porfa quiero mandar mensajes A mis amigos que alguien me quite este baneo aaa aaa aaa [Translation - Please take away the ban, it was just a mistake,...
  5. Baneo de consola -[Translation - Console ban]

in XBoX on Consoles
    Baneo de consola -[Translation - Console ban]: Hola me banearon mi consola de xbox 360 y no ise nada malo nunca e entrado a xbox live por favor desbaneenme -[Translation - Hi, my xbox 360 console was banned and nothing is ever bad and I...
  6. Baneo de mi xbox one (Ban of my Xbox One)

in XBoX on Consoles
    Baneo de mi xbox one (Ban of my Xbox One): Hola buenas hoy en la mañana formatie mi xbox one y a la hora de volver a ingresar mi cuenta me dice que la consola esta vetada quiero saber quien me puede ayudar [Translation] Hello good today...
  7. Baneo de mi consola. [Translation-Ban of my console]

in XBoX on Consoles
    Baneo de mi consola. [Translation-Ban of my console]: El dia de ayer, al encender mi xbox me doy cuenta que no se conecta a xbox live. intento de multiples maneras y me doy cuenta que aparece un mensaje en mi xbox que dice sobre que me vetan de los...
  8. Baneo de xbox ¿Que puedo hacer ? [ Xbox ban What can I do?]

in XBoX on Consoles
    Baneo de xbox ¿Que puedo hacer ? [ Xbox ban What can I do?]: Hola ! miren lo que pasa es que hace ya un tiempo prendi mi consola xbox 360 y pues me decia que yo habia sido baneada pero quisiera saber que hago? ya que fui baneada sin razon,ya que yo no juego...
  9. Baneo injusto [Unfair Ban]

in XBoX Games and Apps
    Baneo injusto [Unfair Ban]: Hola, resulta que en la mañana estaba jugando Black Ops 4 por primera vez, me llego un mensaje ofensivo de una persona que estaba en mi partida y yo solo conteste, 20 minutos despues, me aparecio...
  10. Es legal o puede haber baneo??? [Translate- It's legal or there may be a ban???]

in XBoX Games and Apps
    Es legal o puede haber baneo??? [Translate- It's legal or there may be a ban???]: Amig@s recien me compre skyrim para Xbox, ya lo tenía pero en pc... Mi duda es la siguiente Se puede usar el truco sin riesgo de baneo de tomar varias pociones de mejora de alquimia para mejorar...