Ayuda se me olvido mi contraseña de usuario *Mod Translation: Help I forgot my user password*

Discus and support Ayuda se me olvido mi contraseña de usuario *Mod Translation: Help I forgot my user password* in XBoX on Consoles to solve the problem; Hola por favor, ayúdeme se me olvida la contraseña de mi usuario y no puedo jugar ni nada como recuperar mi contraseña *Mod Translation* Hello please... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by EdgarCueto, Mar 26, 2019.

1. EdgarCueto
    EdgarCueto Guest

Ayuda se me olvido mi contraseña de usuario *Mod Translation: Help I forgot my user password*

Hola por favor, ayúdeme se me olvida la contraseña de mi usuario y no puedo jugar ni nada como recuperar mi contraseña

*Mod Translation*

Hello please help me I forget the password of my user and I can not play or anything like retrieving my password

:)

EdgarCueto, Mar 26, 2019
  2. XBF Steven R Win User

Hey there Edgar!

Sorry to hear that you're dealing with this issue trying to get your password recovered.

If the link didn't launch, you can always search on the website for the guide by searching "Lost Password Solution" in the search bar at Xbox.com.

You can also go online and try to recover your account by going to
    https://account.live.com/acsr
    and try to complete the form.

When you get a chance, give those steps a shot and let us know how that helps.

Thanks for reading!
  3. XBF George L Win User

Hello!

Thanks for reaching out to us here on the forums with this situation. I understand you've forgotten your password and are no longer able to sign into your Microsoft Account. Take a look at this helpful support article:

Recover and reset your lost Microsoft account password
    . Give the steps listed within a try and let us know with a reply how it goes.
  4. EdgarCueto Win User

Hello!

Thanks for reaching out to us here on the forums with this situation. I understand you've forgotten your password and are no longer able to sign into your Microsoft Account. Take a look at this helpful support article:

Recover and reset your lost Microsoft account password
    . Give the steps listed within a try and let us know with a reply how it goes.
    Hola buena entro al enlaces y nada hermano pasa por favor ayúdeme

[Mod translation- Hello Good Enter the links and nothing happens brother please help me ]
  5. CuriousGamer117 Win User

Minecraft no se instala -[Minecraft is not installed]

Se me olvido especificar que era descarga digital, igual gracias por la ayuda

Translate-I forgot to specify that it was digital download, the same thanks for the help
  6. itzamtzb Win User

Control parental

Hola buena tarde me pueden decir como quito el control parental de mi equipo a mi mama se le olvido

-[Translation - Hello good afternoon I can say as I remove the parental control of my team to my mom forgot]
Thema:

Loading...
  1. Ayuda se me olvido mi contraseña de usuario *Mod Translation: Help I forgot my user password* - Similar Threads - Ayuda olvido contraseña

2. Hola chicos,vengo en su ayuda para solucionar cierto problema con mi consola xbox one.

in XboX Insiders
    Hola chicos,vengo en su ayuda para solucionar cierto problema con mi consola xbox one.: No puedo conectarme a la red xbox en algunos juegos como por ejemplo: FIFA 23,monster hunter rise,outriders,fornite y Warframe Apesar de que la consola está conectada a internet submitted by...
  3. ¿Que es la inclusión y equidad?¿como esto nos ayuda en nuestra vida cotidiana?

in XboX Insiders
    ¿Que es la inclusión y equidad?¿como esto nos ayuda en nuestra vida cotidiana?: Que es la inclusión y equidad, y como esto nos ayuda en nuestra vida cotidiana submitted by /u/Affectionate-Gur9835 [link] [comments]
  4. Busco jente que necesite ayuda para vender el Club Nocturno De GTA Online Xbox Series X|S

in XboX Insiders
    Busco jente que necesite ayuda para vender el Club Nocturno De GTA Online Xbox Series X|S: Solo soy yo submitted by /u/No-Echo-8772 [link] [comments]
  5. Ayuda y ayudaré a los demás y seamos felices

in XboX Insiders
    Ayuda y ayudaré a los demás y seamos felices: ALGUN HACKER QUE DEJE ALGUNOS MILES DE PESOS EN MI CUENTA PARA DEJAR DE VIVIR EN LA MISERIA JAJAJAJA submitted by /u/XAMOE_APHE [link] [comments]
  6. Ayuda stampede: racing royale :)

in XboX Insiders
    Ayuda stampede: racing royale :): Hola una pregunta donde puedo reportar sobre fallas del juego que he tenido submitted by /u/YanHec2605 [link] [comments]
  7. Necesito ayuda urgente con mi cuenta Minecraft

in XBoX Accessibility
    Necesito ayuda urgente con mi cuenta Minecraft: Hola buenos dias, necesito ayuda con mi cuenta Minecraft premium, ya que esta logueada con la cuenta de microsoft pero no me permite utilizarla, no se si es porque mi cuenta es gmail o que, pero...
  8. Necesito ayuda con el Microsoft Rewards

in XboX Insiders
    Necesito ayuda con el Microsoft Rewards: Yo soy alguien nuevo en consolas de Xbox, y pues me interesó aquello de los puntos de Microsoft Rewards, pero la aplicación en la consola no me abre ya que dice que mi ubicación no es la correcta,...
  9. Help please!! Ayuda porfavor!!!!

in XboX Insiders
    Help please!! Ayuda porfavor!!!!: Please somebody help me with this error, error 0x823223023 I cant record clips, i did a factory reset and still not working:( Alguien ayúdeme con este error, error 0 x823223023 no puedo grabar...
  10. ¿Qué clase de ayuda es esta de parte del soporte de xbox?

in XBoX on Windows
    ¿Qué clase de ayuda es esta de parte del soporte de xbox?: Me cerro el chat sin responder nada [img] 40fc63d9-0146-4273-a481-db665faa59d5