Avstängd från xbox klubbar

Discus and support Avstängd från xbox klubbar in XBoX on Consoles to solve the problem; Jag tänkte starta en xbox klubb med mina kompisar men då kommer det upp att jag är avstängd från klubbar. Jag förstår inte varför det är såhär då jag... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by SimonOl9, Feb 8, 2018.

1. SimonOl9
    SimonOl9 Guest

Jag tänkte starta en xbox klubb med mina kompisar men då kommer det upp att jag är avstängd från klubbar. Jag förstår inte varför det är såhär då jag aldrig brutit mot några communityregler och har bra rykte som spelare. Kan någon hjälpa mig med detta?

[Translation: I was going to start an Xbox club with my friends but then it comes up that I'm off from clubs. I don't understand why it is like this when I've never violated any community standards and have good reputation as a player. Can anyone help me
    with this? ]

:)

SimonOl9, Feb 8, 2018
  2. taidara
    taidara Guest
    what is upnp settings

Hej Madness!

Tidigare idag var det en Xbox LIVE service alert uppe och detta medförde vissa begränsingar till Xbox LIVE tjänsten. LIVE tjänsten fungerar nu som den ska. Om du fortfarande har problem, posta tillbaka med kompletterande frågor från
    START HERE! Fyll i från stycket med
    fet text under rubriken "Make a post".

Tack!

taidara, Feb 8, 2018
  3. Snowowl
    Snowowl Guest
    banned

We post in English on this forum.

Turn 10 enforces the Xbox LIVE Terms of Use and Code of Conduct in Forza Motorsport 3. If you received a permanent ban from them, you would have received a notice in the in-game Message Center.

Turn 10 verkställer Xbox LIVE användarvillkoren och uppförandekod i Forza Motorsport 3. Om du har fått ett permanent förbud från dem, skulle du ha fått ett meddelande i i spelet Message Center. Du måste skriva Turn 10 på *** Die E-Mail-Adresse wurde aus Datenschutzgründen entfernt. *** för ytterligare diskussion.

Snowowl, Feb 8, 2018
  4. Avstängd från xbox klubbar

Hello there SimonOI9! Thanks for reaching out to us.

Just so we're on the same page, what exactly happens when you try to start a club or post in a club? Are you seeing any specific error code/message?

Also, have you tried any specific steps for this issue?

Please be sure to keep us posted!

Mister Kernel, Apr 16, 2018
  5. Mister Kernel Win User

Hello there SimonOI9! Thanks for reaching out to us.

Just so we're on the same page, what exactly happens when you try to start a club or post in a club? Are you seeing any specific error code/message?

Also, have you tried any specific steps for this issue?

Please be sure to keep us posted!
  6. taidara Win User

what is upnp settings

Hej Madness!

Tidigare idag var det en Xbox LIVE service alert uppe och detta medförde vissa begränsingar till Xbox LIVE tjänsten. LIVE tjänsten fungerar nu som den ska. Om du fortfarande har problem, posta tillbaka med kompletterande frågor från
    START HERE! Fyll i från stycket med
    fet text under rubriken "Make a post".

Tack!
  7. MasterBlud Win User

Jag glömde familj lösenord (I forgot family password)

Försök logga in från datorn, för att försöka återställa lösenordet. Måste ha konto e-post

[Translation]

Try to log in from your computer to try to reset your password. Must have account email
  8. LarZen xCFCx Win User

Fortnite - Limited Edition Founder’s Pack

Uppgraderade från Delux Founder’s pack men har inte fått något alls ifrån Limited pack.
  9. taidara Win User

Errorcode 80151901

Unplug all cables that are connected to the LAN port(s) at the back of the Inteno. Power off the Inteno for 2 minutes. Plug in the power supply to the Inteno and wait one minute for it to connect properly. Only plug in the Ethernet cable from the Xbox to
    a LAN port on the Inteno. Power on the Xbox and browse to Xbox network settings. Select configure network and select the additional settings tab. Select restore network settings. Press "B" on your controller and select test xbox live connection. Kolla om det
    fungerar med anslutningen nu. Skriver från en iPhone så du får ursäkta.
Thema:

Loading...
  1. Avstängd från xbox klubbar - Similar Threads - Avstängd från klubbar

2. Sändning på mixer från forza 4[Translation-Shipment on mixer from forza 4]

in XBoX Games and Apps
    Sändning på mixer från forza 4[Translation-Shipment on mixer from forza 4]: Hej någon mer som inte kan sända från forza4 på mixer får upp ett fel meddelande "detta spel tillåter inte sändning" ja sänder varje kväll och aldrig haft problem förr Hi someone more who can not...
  3. Köpte en produkt från jobbmejlen och vill ha över det till min spelmejl

in XBoX on Windows
    Köpte en produkt från jobbmejlen och vill ha över det till min spelmejl: Som ovanstående då, jag köpte en låda med spelvaluta till ett spel som finns på xboxplattformen fast med fel mejladress. Nu kan jag inte dra nån nytta av detta köp. Kan man få hjälp?...
  4. återställa spel produktnyckel från tredjapart [Translation - restore game product key from...

in XBoX Games and Apps
    återställa spel produktnyckel från tredjapart [Translation - restore game product key from...: hej Har köpt en produktnyckel från gamvio,men nu har hårddiskaen krachat och jag hittar inte spelet i orderhistoriken på microsoft store. Kan man få den tillbaka på nått sett? Mvh Rickard...
  5. Flytta spel från ett konto till ett nytt [Translation - Move games from one account to a...

in XBoX Games and Apps
    Flytta spel från ett konto till ett nytt [Translation - Move games from one account to a...: Hej När jag först skaffade Xbox och reggade ett Microsoft konto för spel så hade jag inget konto och jag orkade inte heller fixa ett så jag ha loggade in med min dotters konto och har köpt alla...
  6. pengar som drars från mitt konto -[Translation - Money withdrawn from my account]

in XBoX Sales and Promo
    pengar som drars från mitt konto -[Translation - Money withdrawn from my account]: under flera månader dras det pengar från mitt konto ca 10000 och enligt banken har vi inte köpt något vad beror detta på !!! kommer göra polisanmälan om inte allt åtgärdas ! -[Translation - For...