Avstängd från xbox klubbar
Discus and support Avstängd från xbox klubbar in XBoX on Consoles to solve the problem; Jag tänkte starta en xbox klubb med mina kompisar men då kommer det upp att jag är avstängd från klubbar. Jag förstår inte varför det är såhär då jag... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by SimonOl9, Feb 8, 2018.
Thema:
Avstängd från xbox klubbar
Loading...
-
Avstängd från xbox klubbar - Similar Threads - Avstängd från klubbar
-
Sändning på mixer från forza 4[Translation-Shipment on mixer from forza 4]
in XBoX Games and AppsSändning på mixer från forza 4[Translation-Shipment on mixer from forza 4]: Hej någon mer som inte kan sända från forza4 på mixer får upp ett fel meddelande "detta spel tillåter inte sändning" ja sänder varje kväll och aldrig haft problem förr Hi someone more who can not... -
Köpte en produkt från jobbmejlen och vill ha över det till min spelmejl
in XBoX on WindowsKöpte en produkt från jobbmejlen och vill ha över det till min spelmejl: Som ovanstående då, jag köpte en låda med spelvaluta till ett spel som finns på xboxplattformen fast med fel mejladress. Nu kan jag inte dra nån nytta av detta köp. Kan man få hjälp?... -
återställa spel produktnyckel från tredjapart [Translation - restore game product key from...
in XBoX Games and Appsåterställa spel produktnyckel från tredjapart [Translation - restore game product key from...: hej Har köpt en produktnyckel från gamvio,men nu har hårddiskaen krachat och jag hittar inte spelet i orderhistoriken på microsoft store. Kan man få den tillbaka på nått sett? Mvh Rickard... -
Flytta spel från ett konto till ett nytt [Translation - Move games from one account to a...
in XBoX Games and AppsFlytta spel från ett konto till ett nytt [Translation - Move games from one account to a...: Hej När jag först skaffade Xbox och reggade ett Microsoft konto för spel så hade jag inget konto och jag orkade inte heller fixa ett så jag ha loggade in med min dotters konto och har köpt alla... -
pengar som drars från mitt konto -[Translation - Money withdrawn from my account]
in XBoX Sales and Promopengar som drars från mitt konto -[Translation - Money withdrawn from my account]: under flera månader dras det pengar från mitt konto ca 10000 och enligt banken har vi inte köpt något vad beror detta på !!! kommer göra polisanmälan om inte allt åtgärdas ! -[Translation - For...