Automatyczne anulowanie zamówienia w przedsprzedaży [Automatic pre-order cancellation]

Discus and support Automatyczne anulowanie zamówienia w przedsprzedaży [Automatic pre-order cancellation] in XBoX on Consoles to solve the problem; Witam. Dzisiaj pojawił się u mnie problem podczas gry w Fifę 19 . Po chwili od odpalenia gra mi się wyłączyła i wyskoczył następujący komunikat : "... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by OliwerGąsior, Oct 1, 2018.

  1. Automatyczne anulowanie zamówienia w przedsprzedaży [Automatic pre-order cancellation]


    Witam. Dzisiaj pojawił się u mnie problem podczas gry w Fifę 19 . Po chwili od odpalenia gra mi się wyłączyła i wyskoczył następujący komunikat :

    " Zwrócono Ci koszty za dokonanie zakupu lub Twoje zamówienie w przedsprzedaży zostało anulowane. Jeśli nie zostało ono przez Ciebie anulowane , upewnij się , że Twoje dane płatności są zaktualizowane w opcji Ustawienia> Wszystkie ustawienia> Konto> Płatności
    o rozliczenia . (0x803f8007)

    Ja osobiście nic nie anulowałem , sprawdziłem dane płatności które są aktualne i powiązane. Wchodząc w historię zamówień na koncie microsoftu przy zamówieniu gry Fifa 19 widnieje status : ODRZUCONE . Dodatkowo żadne pieniądze mi nie powróciły na konto a
    gdy chcę ponownie odpalić grę wyskakuje komunikat : " Musisz zakupić tę grę, aby móc w nią zagrać"

    Pozdrawiam i liczę na jakąś odpowiedź i pomoc.

    [Translation -

    Hello. Today I had a problem with playing Fifa 19. After a while after firing the game I turned off and jumped out the following message:
    "You have been reimbursed for your purchase or your pre-order has been canceled. If you have not canceled it, make sure that your payment details are updated in Ustawienia > All settings > The billing > payment account. (0x803f8007)
    Personally, I did not cancel anything, I checked the payment details that are current and related. By entering the order history of your Microsoft account, you will be shown the status: declined when you order Fifa 19. In addition, no money I have
    not returned to the account and when I want to re-fire the game pops up a message: "You have to buy this game to be able to play it " Regards and I count on a response and help. ]


    :)
     
    OliwerGąsior, Oct 1, 2018
    #1
  2. XBF Leslie D
    XBF Leslie D Guest
    Automatyczne anulowanie zamówienia w przedsprzedaży [Translation - Automatic pre-order cancellation]

    Hi Oliwer !

    The message being received is stating that for some reason the purchase wasn't successful. Now here on the forums we don't have access to account information to see what exactly happened.

    In this case I would recommend for you to contact Live Support so they can assist you further in regards to this pre-order being cancelled.

    The best way to reach Live Support would be here: Contact Us | Xbox Support

    It's going to ask if you want help from the virtual agent select
    no thanks, pick the category(Games)
    and just pick a contact method (request a call from support or Chat is faster).
     
    XBF Leslie D, Oct 1, 2018
    #2
  3. Automatyczne anulowanie zamówienia w przedsprzedaży [Translation - Automatic pre-order cancellation]

    Nie widzę opcji instaluj , ponieważ pisze mi , że gra jest zainstalowana. Cena zakupu wyświetla się i jest opcja kup na własność. Wchodząc w historię zamówień , przy zakupionej wcześniej bo 6 września grze Fifa 19 widnieje status "odrzucone".

    Translation: [I don't see the install option because it says that the game is installed. The purchase price is displayed and the Buy to property option is selected. When you buy Fifa 19 on September 6, you'll be shown the status "rejected " when
    entering your order history. ]
     
    OliwerGąsior, Oct 1, 2018
    #3
  4. XBF Lance J
    XBF Lance J Guest

    Automatyczne anulowanie zamówienia w przedsprzedaży [Automatic pre-order cancellation]

    Hey Oliwer,

    Your question has already been answered so please refer over to your
    Previous Thread.
     
    XBF Lance J, Oct 1, 2018
    #4
  5. XBF Lance J Win User

    Automatyczne anulowanie zamówienia w przedsprzedaży [Automatic pre-order cancellation]

    Hey Oliwer,

    Your question has already been answered so please refer over to your
    Previous Thread.
  6. XBF Crystal P Win User

    Automatyczne anulowanie zamówienia w przedsprzedaży [Translation - Automatic pre-order cancellation]

    Hi there Oliwer,

    Thanks for reaching out! I'm sorry to hear about the current issue with a pre-order canceled. Please take a look at the troubleshooting resource "Pre-order
    Xbox One digital games in the Microsoft Store
    ."

    If you don't see the Install option, or if you see a price listed for the purchase, don't purchase the game, as this might result in you being charged again.

    To verify whether the original purchase was successful:

    1. In a web browser, sign in to your
      Microsoft account.
    2. Select Payment & billing, and then select Order history to view your purchase history.
    If your original purchase was successful, the transaction will be listed as "Completed." If you see a completed transaction for the game but don't see the option to install it on your console,

    contact Xbox Support
    .

    Hope this helps.
  7. OliwerGąsior Win User

    Automatyczne anulowanie zamówienia w przedsprzedaży [Translation - Automatic pre-order cancellation]

    Nie widzę opcji instaluj , ponieważ pisze mi , że gra jest zainstalowana. Cena zakupu wyświetla się i jest opcja kup na własność. Wchodząc w historię zamówień , przy zakupionej wcześniej bo 6 września grze Fifa 19 widnieje status "odrzucone".

    Translation: [I don't see the install option because it says that the game is installed. The purchase price is displayed and the Buy to property option is selected. When you buy Fifa 19 on September 6, you'll be shown the status "rejected " when
    entering your order history. ]
  8. XBF Leslie D Win User

    Automatyczne anulowanie zamówienia w przedsprzedaży [Translation - Automatic pre-order cancellation]

    Hi Oliwer !

    The message being received is stating that for some reason the purchase wasn't successful. Now here on the forums we don't have access to account information to see what exactly happened.

    In this case I would recommend for you to contact Live Support so they can assist you further in regards to this pre-order being cancelled.

    The best way to reach Live Support would be here: https://support.xbox.com/en-US/contact-us#0

    It's going to ask if you want help from the virtual agent select
    no thanks, pick the category(Games)
    and just pick a contact method (request a call from support or Chat is faster).
  9. Tenjoseslash Win User

    Subskrybcja Xbox Gamepass Ultimate[Translation-Subscription Xbox gamepass ultimate]

    Witaj, w efekcie możesz zapłacić tylko za pierwszy miesiąc i anulować automatyczne odnawianie na stronie swojego profilu Microsoft, w sekcji usług i subskrypcji, możesz to również zrobić bezpośrednio na konsoli.

    [Translation-Hello, as a result, you can only pay for the first month and cancel automatic renewal on your Microsoft profile page, in the services and subscription section, you can also do so directly on your console.]
Thema:

Automatyczne anulowanie zamówienia w przedsprzedaży [Automatic pre-order cancellation]

Loading...
  1. Automatyczne anulowanie zamówienia w przedsprzedaży [Automatic pre-order cancellation] - Similar Threads - Automatyczne anulowanie zamówienia

  2. Brak realizacji zamówienia Baldur's Gate and Baldur's Gate II: Enhanced Editions...

    in XBoX Games and Apps
    Brak realizacji zamówienia Baldur's Gate and Baldur's Gate II: Enhanced Editions...: Witam Dziś w nocy zakupiłem grę na Xbox One Baldur's Gate and Baldur's Gate II: Enhanced Editions. Niestety nie widzę zamówienia w historii, nie dostałem też od państwa żadnego maila z...
  3. Brak zamówienia pomimo wpłaty [Translation - No order despite payment]

    in XBoX Games and Apps
    Brak zamówienia pomimo wpłaty [Translation - No order despite payment]: Witam, syn poprosił mnie o zakup vbucks do gry Fortnite za 39,90. Dokonałam płatności za pomocą dotpay i mam potwierdzenie płatności jednak w historii zamówień nie ma takiego zamówienia. Nie wiem...
  4. Automatyczne anulowanie zamówienia w przedsprzedaży [Translation - Automatic pre-order ...

    in XBoX Games and Apps
    Automatyczne anulowanie zamówienia w przedsprzedaży [Translation - Automatic pre-order ...: Witam. Dzisiaj pojawił się u mnie problem podczas gry w Fifę 19 . Po chwili od odpalenia gra mi się wyłączyła i wyskoczył następujący komunikat : " Zwrócono Ci koszty za dokonanie zakupu lub...