Atualizacao do sistema -[Translation - System update]

Discus and support Atualizacao do sistema -[Translation - System update] in XBoX on Consoles to solve the problem; Falha na atualização do Xbox Live. Código do status: 4497-0000-3080-0506-8007-2EE2. Preciso de ajuda!!! -[Translation - Xbox Live update failed.... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by SelmaMarta, Oct 18, 2020.

1. SelmaMarta
    SelmaMarta Guest

Falha na atualização do Xbox Live. Código do status: 4497-0000-3080-0506-8007-2EE2. Preciso de ajuda!!!

-[Translation - Xbox Live update failed.
    Status code: 4497-0000-3080-0506-8007-2EE2.
    Need help!!!]

:)

SelmaMarta, Oct 18, 2020
  2. XBF Leo G Win User

Hello SelmaMarta,

Thanks for posting on the Xbox forums. We understand that your Xbox 360 is giving you a system update error code. We have a support article that provides

troubleshooting for system update errors
    . Be sure to let us know the results SelmaMarta!
  3. XBF Eladio M Win User

Atualizacao [Mod Translation - Update]

Hey Wellington

Thank you for taking the time to post this on the Xbox Forums. We understand that you are currently inquiring about being able to update your console.

You may be experiencing issues intermittent connection issues, which could have led to the corruption of the update itself.

There is an article that covers
    troubleshooting update problems on Xbox 360
    that I recccomend you review to see if some of the troubleshooting techniques there work for you.

Give this a try and let us know your results!
  4. JoelAlves1987 Win User

Did the update break anyone else's console?

Estranho o meu esta normal, sera que foi realmente por causa da atualizacao ,

Translation:

Strange mine is normal, was it really because of the update,
  5. XBF Brad A Win User

Atualizar o sistema[Translation-Update the system]

Hello Carlos,

Thanks for reaching out. We see you are having issues updating your console. Here is a guide for

system updates solution
    . If you try all troubleshooting, there is an offline update option. Let us know how it goes.

Thanks,

Brad
  6. Whitey Black Win User

Error Actualización Minecraft new 3DS [Translation - Bug Update Minecraft New 3DS]

Buenos dias muchas de las actualisaciones son arreglos de sistema y no veras cambios otras añaden contenido todo depende de la actualisasion que haga el sistema.

------

[Mod Translation - Good morning many of the updates are system arrangements and no other changes add content everything depends on the actualisasion that makes the system. ]
Thema:

Loading...
  1. Atualizacao do sistema -[Translation - System update] - Similar Threads - Atualizacao sistema Translation

2. Meu xbox one nao deixa eu atualizá-lo, ele esta na versao de sistema .4911 e no site esta...

in XboX Insiders
    Meu xbox one nao deixa eu atualizá-lo, ele esta na versao de sistema .4911 e no site esta...: Tive que trocar o hd e por ele estar numa versão a frente não consigo atualizá-lo offline ja que só esta disponível a versão anterior que seria a .4910 submitted by /u/CashOne6040 [link]...
  3. PROBLEMAS COM ATUALIZAÇÕES DE SISTEMA OFFLINE

in XboX Insiders
    PROBLEMAS COM ATUALIZAÇÕES DE SISTEMA OFFLINE: Estou com problemas no sistema do meu Xbox por conta que ele foi apagado do HD enquanto eu ainda estava no programa insider e agr sempre eu tento instalar o sistema utilizando a unidade flash USB,...
  4. nao consigo jogar com meu amigo usando o sistema de nuvem do game pass ultimate pelo pc

in XBoX Rewards & Social
    nao consigo jogar com meu amigo usando o sistema de nuvem do game pass ultimate pelo pc: 我和我的朋友有游戏通行证应用程序,我们有终极订阅,所以我们计划通过云一起玩柯南,我接受了他作为朋友,反之亦然,但是当我去使用 xbox 游戏 时它没有不行,我打开xbox游戏 ,右键单击我的朋友并将 放在游戏上,但调用播放或进入游戏的选项以灰色调显示,我不允许选择,如何和我的朋友一起玩要解决这个问题吗? c2f71658-8b12-4b62-a723-786378adf9a4
  5. Atualizacao lenta[Translation-Slow update]

in XBoX Games and Apps
    Atualizacao lenta[Translation-Slow update]: O jogo fortnite, quando atualiza, comeca bem a mais de 2mbps, porém, quando chega mais ou menos na metade da atualização a velocidade de download desce para 30-kbps. [Translation-The fortnite...
  6. Erro de sistema: E102[Translation-System error: E102]

in XBoX on Consoles
    Erro de sistema: E102[Translation-System error: E102]: Boa Tarde! Gostaria de saber como consigo falar de verdade com o suporte técnico ou assistência técnica em loja credenciada no Rio de janeiro. Já tentei todas as formas de ajuda indicadas no...
  7. Atualizar o sistema[Translation-Update the system]

in XBoX on Consoles
    Atualizar o sistema[Translation-Update the system]: Ja tentei todas as opções pra atualizar o xbox e não consegui. Qual a opção que tenho agora? [Translation-I've tried all the options to update the xbox and I couldn't. What option do I have now?]...
  8. Minha assinatura não está sendo reconhecida pelo sistema [Mod Translation - My subscription...

in XBoX Accessibility
    Minha assinatura não está sendo reconhecida pelo sistema [Mod Translation - My subscription...: Depois de analisar,percebi que minha assinatura xbox game pass ultimate não está sendo reconhecida pelo sistema, o que devo fazer? [Mod Translation - After analyzing, I realized that my xbox game...
  9. atualizacao da xbox live do dia 21/08/2019

in XBoX on Consoles
    atualizacao da xbox live do dia 21/08/2019: there was an update from xbox live from 08/21/2019 i tried to update and from the update error i already looked for help in xbox support but it was no use. if anyone can help thanks error code =...
  10. Erro inside atualizacao

in XBoX on Consoles
    Erro inside atualizacao: Hi good afternoon. I am a user of the Xbox inside and there was a problem in the last update of the system and because of this I came to report and after that if I decide to leave the program....