Ativar a garantia de meu controle de XBox One[Activate the warranty on my XBox One control]

Discus and support Ativar a garantia de meu controle de XBox One[Activate the warranty on my XBox One control] in XBoX on Windows to solve the problem; Boa noite, Estou passando por alguns problemas onde não consigo ativar a garantia para a troca de meu controle de Xbox One. Comprei pelo site da... Discussion in 'XBoX on Windows' started by _GRamoszz, Oct 2, 2020.

  1. _GRamoszz
    _GRamoszz Guest

    Ativar a garantia de meu controle de XBox One[Activate the warranty on my XBox One control]


    Boa noite,

    Estou passando por alguns problemas onde não consigo ativar a garantia para a troca de meu controle de Xbox One.

    Comprei pelo site da Kabum no dia 03/07/2020, nos primeiros dias funcionava bem, porém durou pouco: o botão "RB" começou a parar de funcionar - uma ação no game leva 3~4 cliques - inicialmente achava que fosse apenas no jogo Dark Souls, porém testei em uma
    série de outros jogos existia o mesmo problema. Tentei entrar em contato por outros meios (Bot de resposta Microsoft, bot de resposta Xbox, liguei para o número 08007617454 - que é o suporte Microsoft Brasil, ...), mas não consigo fazer este pedido de troca
    do controle. Poderiam me ajudar por favor?

    Tenho outra dúvida, ele consome muito mais pilha do que a versão de Xbox 360? Coloquei uma pilha de alta qualidade nele e só dura 2 horas, imediatamente transferi estas mesmas pilhas para a versão de 360 e fez o controle funcionar por mais 2 semanas.

    Agradeço pela a ajuda,

    Gabriel

    [Translation - Good night,

    I'm experiencing some problems where I can't activate the warranty for the replacement of my Xbox One controller.

    I bought on the Kabum website on 07/03/2020, in the first days it worked well, but it didn't last long: the "RB" button started to stop working - an action in the game takes 3 ~ 4 clicks - initially I thought it was just Dark Souls game, however
    I tested it in a series of other games there was the same problem. I tried to contact you by other means (Microsoft answer bot, Xbox answer bot, I called 08007617454 - which is Microsoft Brazil support, ...), but I can't make this request to change the control.
    Could you help me please?


    I have another question, does it consume much more battery than the Xbox 360 version? I put a high quality battery in it and it only lasts 2 hours, I immediately transferred these same batteries to the 360 version and made the controller work for
    another 2 weeks.


    Thanks for the help,

    Gabriel]

    :)
     
    _GRamoszz, Oct 2, 2020
    #1
  2. _GRamoszz Win User

    Ativar a garantia de meu controle de XBox One[Activate the warranty on my XBox One control]

    Hey Ezra,

    Thanks for the answer, but I have already tried this link like ten times, it always says "Phone calls and chats are not available for this issue.", and they keep redirecting me to the Microsoft bot, which isn't helping me.

    I keep trying to use the serial number with 14 digits and no "-" bellow the bar code, but it always appear this message: "This serial number could not be found", then they redirect me to the same bot. It feels like I'm stuck in a loop.
  3. XBF Ezra G Win User

    Ativar a garantia de meu controle de XBox One[Activate the warranty on my XBox One control]

    Hello _Gramoszz,

    Thank you for your post. I understand you are experiencing an issue creating a service order for your Xbox One controller. To do so, please visit the
    Contact Us portal to speak to an agent.

    I hope this helps.
  4. ale jau motta Win User

    Preciso consertar meu controle Xbox elite[Translation-I need to fix my Xbox elite controller]

    A garantia do meu controle acabou, preciso de assistência técnica. Mas o atendimento nao direciona para o canal correto

    [Translation - The guarantee of my control is over, I need technical assistance. But the service does not direct to the correct channel]
  5. José CarlosMota Win User

    Stuttering/gagueira no xbox one

    Caso não consigas resolver podes ativar a garantia.

    [Translation-If you can't resolve it, you can activate the warranty.]
  6. Edgarour Win User

    Se apaga mi consola [Translate] My console is turned off

    Tal vez la fuente de poder tuvo una descarga, de casualidad no tienes garantia? Porque si cambiar de contacto no funciona una o marcas a soporte tecnico de xbox o la llevas con la garantia :/

    [Translate]

    Maybe the power source had a discharge, by any chance you have no guarantee? Because if you change contact does not work one or brands to support Xbox or carry it with the warranty:/
Thema:

Ativar a garantia de meu controle de XBox One[Activate the warranty on my XBox One control]

Loading...
  1. Ativar a garantia de meu controle de XBox One[Activate the warranty on my XBox One control] - Similar Threads - Ativar garantia meu

  2. Sin respuesta y sin etiqueta de envio para un pedido para reparacion en periodo de garantia...

    in XBoX on Consoles
    Sin respuesta y sin etiqueta de envio para un pedido para reparacion en periodo de garantia...: El 17/11/2020 he realizado el pedido para la reparación en periodo de garantia de una Xbox One X, pero a fecha de 23/11/2020 no he tenido ningún tipo de respuesta y tampoco me han enviado el...
  3. Ejecute una garantia hace meses[Translation-I ran a warranty months ago]

    in XBoX on Consoles
    Ejecute una garantia hace meses[Translation-I ran a warranty months ago]: Buenas tardes, eh intentado comunicarme con el soporte pero me dicen que no hay personas o llamadas para el problema que tengo. A finales de mayo ejecute una orden de garantía para un mando de...
  4. Garantia Xbox Series X no Brasil?[Garantia Xbox Series X no Brasil?]

    in XBoX on Consoles
    Garantia Xbox Series X no Brasil?[Garantia Xbox Series X no Brasil?]: Olá, fiz uma reserva de um Xbox Series X na Amazon.com.br, eles informaram que oferecem uma garantia de apenas 90 dias para o produto, na maioria das outras lojas on line de pré venda do Xbox...
  5. garantia control ex box one[Translation-warranty control on box one]

    in XBoX on Consoles
    garantia control ex box one[Translation-warranty control on box one]: Hola buen día, mira el control del exbox one se descompuso no carga, se compro el 3 de enero del 2020 quiero hacer efectiva la garantia, como la tramito= [Translation-Hello, good day, look at...
  6. Garantia [Mod Translation - Warranty]

    in XBoX Accessibility
    Garantia [Mod Translation - Warranty]: A garantia do meu xbox cobre o conserto do meu controle ? Ele esta com mal contato no botão rb que faz com que nao seja detectado um clique nesse botão. [Mod Translation - Does my xbox warranty...
  7. Ganhei um código de €5 mas não consigo ativar[I won a € 5 code but I can't activate]

    in XBoX Sales and Promo
    Ganhei um código de €5 mas não consigo ativar[I won a € 5 code but I can't activate]: Bom esse é meu primeiro post na comunidade e peço desculpas se estou fazendo algo de errado. Bem a mais ou menos 2 semanas eu recebi uma mensagem da xbox live dizendo que fui selecionado para...
  8. não consigo ativar minha conta xbox live no console xbox 360 [Mod Translation-I can not ...

    in XBoX Accessibility
    não consigo ativar minha conta xbox live no console xbox 360 [Mod Translation-I can not ...: não consigo ativar minha conta xbox live no console xbox 360 [Mod Translation-I can not activate my xbox live account on xbox 360 console] 99681544-6c1f-4cf1-8ee1-f5d6ed9285e9
  9. Não consigo ativar a cortana no xbox one [Translation - I can't activate the "I" on the Xbox ...

    in XBoX on Consoles
    Não consigo ativar a cortana no xbox one [Translation - I can't activate the "I" on the Xbox ...: Toda vez que tento usar a cortana fala que não tem suporte ao português --------------------------------------------------- [Translation - Every time I try to use the Cortana speaks that is not...
  10. COMO ATIVAR O KINECT NO GHOST RECON FUTURE SOLDIER?

    in XBoX on Consoles
    COMO ATIVAR O KINECT NO GHOST RECON FUTURE SOLDIER?: PLEASE HOW TO ATIVATE THE KINECT IN GAME GHOST RECON FUTURE SOLIER. MY SOON IS TOO MUCH FURIOS BECAUSE WE NOT DO IT... HELP ME. POR FAVOR COMPREI O GAME GHOST RECON FUTURE SOLDIER MAS NÃO COSEGUI...