assitencia tecnica[Translation-technical assistance]

Discus and support assitencia tecnica[Translation-technical assistance] in XBoX on Consoles to solve the problem; Desejo assistencia tecnica para o console do xbox one. enviei o id, mas o retorno foi que estaria fora de garantia ou de linha. estou solicitando... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by J Pedro, Apr 2, 2020.

1. J Pedro
    J Pedro Guest

Desejo assistencia tecnica para o console do xbox one. enviei o id, mas o retorno foi que estaria fora de garantia ou de linha.

estou solicitando reparo. sei que está fora de garantia, mas não consigo crer que um console com esta tecnologia não possua assistencia tecnica. Não é o tipo de equipamento descartável.

Ainda pra piorar é praticamente impossivel entrar em contato diretamente o o suporte.

[Translation-Technical assistance desire for the xbox one console. I sent the id, but the return was that it would be out of warranty or line.

I'm requesting repair. I know it's out of warranty, but I can't believe that a console with this technology doesn't have technical assistance. It's not the kind of disposable equipment.

Even to make matters worse it is practically impossible to contact the support directly. ]

:)

J Pedro, Apr 2, 2020
  2. XBF Brad A Win User

Hello Pedro,

Thanks for reaching out to the forums. We understand you are in need of a repair. Unfortunately, if the console is out of warranty you would need to pay the amount for the repair. Support will also tell you the same. What assistance are you needing? What
    is the console doing ?

Thanks,

Brad
  3. XBF Brad A Win User

ASSISTÊNCIA TECNICA[Translation-TECHNICAL ASSISTANCE]

Hi Cesar,

Thanks for reaching out to the forums. We understand you are looking for a repair. Unfortunately, the only repair we can off is through

device support
    . If needing one in your area, you will need to call around and see who repairs Xbox consoles. As there is nothing more we can do here on the forums. I will be locking this thread.

Thanks,

Brad
  4. ��AlexandreLemos Win User

Meu Xbox One s liga e desliga, não é fonte presciso do endereço da assistencia tecnica em SP- São Paulo capital

A fonte esta Boa

eu presciso te uma assisitencia tecnica.

Translation:

The source is good

I need technical support.
  5. Ricardo Cintra Win User

XBOX 360 tem luz vermelha continua!!!![XBOX 360 has continuous red light !!!!]

Então Amigo, normalmente este Erro no Xbox 360 é referente a Memoria, sugiro levar em uma Assistencia tecnica para avaliar

[Translation - So Friend, usually this Error on Xbox 360 refers to Memory, I suggest taking a Technical Assistance to evaluate]
  6. XBF Ezra G Win User

Xbox 360 assistencia tecnica[Xbox 360 technical assistance]

Hello Valen_m,

Thank you for your post. I understand you are experiencing an issue with powering on your Xbox 360. To diagnose the issue, please check out the following article:

The Xbox 360 console power button blinks red
    .

I hope this helps.
Thema:

Loading...
  1. assitencia tecnica[Translation-technical assistance] - Similar Threads - assitencia tecnica Translation

2. Xbox website 2024 Recap translation error

in XboX Insiders
    Xbox website 2024 Recap translation error: Hi! I'm hungarian, and the translation in the 2024 recap in hun says "bárátok" (which is a non existing word) instead of the correct word "barátok" It just annoys me so pls fix this! submitted by...
  3. Xbox 360 controller on PC - Awful physical movement to in-game movement translation

in XBoX on Consoles
    Xbox 360 controller on PC - Awful physical movement to in-game movement translation: I have recently bought an xbox360 controller and dongle for my PC but the controller is nearly useless due to the translation between the physical movement of the analogue sticks to the in-game...
  4. Imagine a system where both written and voice conversations are simultaneously translated...

in XboX Insiders
    Imagine a system where both written and voice conversations are simultaneously translated...: What do you think of such a system on Xbox? submitted by /u/xL3aMS1x [link] [comments]
  5. ASSISTÊNCIA TECNICA[Translation-TECHNICAL ASSISTANCE]

in XBoX on Consoles
    ASSISTÊNCIA TECNICA[Translation-TECHNICAL ASSISTANCE]: Preciso localizar uma assistencia tecnica confiavel para o meu XBOX one na cidade de São Paulo-SP. Alguem poderia me ajudar? [Translation-I need to find a reliable technical assistance for my...
  6. Xbox 360 assistencia tecnica[Xbox 360 technical assistance]

in XBoX on Consoles
    Xbox 360 assistencia tecnica[Xbox 360 technical assistance]: Olá, tenho o xbox 360 e quando ligo ele carrega normal, mas a partir do momento que eu ligo uma luz vermelha fica piscando dá 5 segundos ele desliga. Já abri ele para limpar e nada funcionou. Não...
  7. Contactar con asistencia tecnica España[Contact technical support Spain]

in XBoX on Consoles
    Contactar con asistencia tecnica España[Contact technical support Spain]: Buenas tardes, Tengo un problema con mi Xbox x, no reconoce Hdmi, he probado con varios cables y TV, sigue sin reconocer, he intentado llamar a un telefono de Xbox y cuelgan, el servicio de...
  8. Assistencia tecnica XBOX ONE[Technical support XBOX ONE]

in XBoX on Consoles
    Assistencia tecnica XBOX ONE[Technical support XBOX ONE]: bom dia, gostaria de saber onde levo mu console para manutenção na regiao de Catanduva_SP pois o mesmo apresentou defeito e não acho nenhum representante para credenciado para concertar meu...
  9. Meu Xbox One s liga e desliga, não é fonte presciso do endereço da assistencia tecnica em...

in XBoX on Consoles
    Meu Xbox One s liga e desliga, não é fonte presciso do endereço da assistencia tecnica em...: Title translation: [My Xbox One s turns on and off, not a prescious source of the address of the technical assistance in SP-São Paulo Capital] Eu estava jogando online e meu xbox desligou, eu com...
  10. Assistencia Tecnica autorizada em Sao Jose dos Campos - Sao Paulo

in XBoX on Consoles
    Assistencia Tecnica autorizada em Sao Jose dos Campos - Sao Paulo: Boa noite, alguem poderia me indicar uma autorizada de confianca para assistencia tecnica no meu console na cidade de Sao Jose dos Campos - Sao Paulo -Brasil [Mod Translation] Good evening,...