assistencia garantia x box one[Translation-Warranty Assistance x Box one]

Discus and support assistencia garantia x box one[Translation-Warranty Assistance x Box one] in XBoX on Consoles to solve the problem; Boa noite Tenho um xbox one que parou de funcionar O mesmo esta na garantia como devo proceder?... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by luis lopes 45, Mar 5, 2019.

1. assistencia garantia x box one[Translation-Warranty Assistance x Box one]

Boa noite

Tenho um xbox one que parou de funcionar

O mesmo esta na garantia

como devo proceder?

-------------------------------------------------------------------

[Translation-Good night

I have an Xbox One that stopped working

The same is in the warranty how should I proceed?]

:)

luis lopes 45, Mar 5, 2019
  2. Alpha Soulneed Win User

3. XBF Brad A Win User

Hello Luis,

Sorry for the issue with console not working. You an go to
    device support
    and set up a repair. Another option is you can request a call from support to help you set up a repair.

When you go to Contact Us to get it to request a chat follow these steps:

• Step 1 ----select Xbox One
    • Step 2 ----select see other options then subscription changes
    • Step 3-----select show contact options

Step 4 ----select request call from support

Once they call explain the issue and they will be able to help you. Note that these options regularly change so just keep selecting something that gives request a call from support as a contact option.

Hope this helps.

Thanks,

Brad

Xbox Forum Team
  4. florencehoulbreque Win User

fortninte bloque (Mod Translation: Fortninte Blocked)

C avec x box one

[Translation - C with x box one]
  5. XBF Brad A Win User

garantia control ex box one[Translation-warranty control on box one]

Hello Caro,

Thanks for reaching out to the forums. We understand you want to set up a replacement. On controllers they come with a standard 90 day warranty. If you got an extended warranty through a store you need to go through the store. Here is the

replace a controller
    guide to see if in warranty.

Thanks,

Brad
  6. laziestcatevaaa Win User

Can't download purchased content

Outlast is X-Box One and I have installed, on my X-Box One, 360 games/dlcs that she had purchased (on her X-Box).
Thema:

Loading...
  1. assistencia garantia x box one[Translation-Warranty Assistance x Box one] - Similar Threads - assistencia garantia box

2. Sin respuesta y sin etiqueta de envio para un pedido para reparacion en periodo de garantia...

in XBoX on Consoles
    Sin respuesta y sin etiqueta de envio para un pedido para reparacion en periodo de garantia...: El 17/11/2020 he realizado el pedido para la reparación en periodo de garantia de una Xbox One X, pero a fecha de 23/11/2020 no he tenido ningún tipo de respuesta y tampoco me han enviado el...
  3. Ejecute una garantia hace meses[Translation-I ran a warranty months ago]

in XBoX on Consoles
    Ejecute una garantia hace meses[Translation-I ran a warranty months ago]: Buenas tardes, eh intentado comunicarme con el soporte pero me dicen que no hay personas o llamadas para el problema que tengo. A finales de mayo ejecute una orden de garantía para un mando de...
  4. Ativar a garantia de meu controle de XBox One[Activate the warranty on my XBox One control]

in XBoX on Windows
    Ativar a garantia de meu controle de XBox One[Activate the warranty on my XBox One control]: Boa noite, Estou passando por alguns problemas onde não consigo ativar a garantia para a troca de meu controle de Xbox One. Comprei pelo site da Kabum no dia 03/07/2020, nos primeiros dias...
  5. Xbox 360 assistencia tecnica[Xbox 360 technical assistance]

in XBoX on Consoles
    Xbox 360 assistencia tecnica[Xbox 360 technical assistance]: Olá, tenho o xbox 360 e quando ligo ele carrega normal, mas a partir do momento que eu ligo uma luz vermelha fica piscando dá 5 segundos ele desliga. Já abri ele para limpar e nada funcionou. Não...
  6. Abertura de Chamado de Assistencia, com erro, não finaliza a abertura do chamado [Mod...

in XBoX on Consoles
    Abertura de Chamado de Assistencia, com erro, não finaliza a abertura do chamado [Mod...: Estou tentando abrir um chamado para conserto do controle que nao tem 3 meses de uso e gera a seguinte mensagem: Desculpe pelo transtorno. Não é possível processar sua solicitação online no...
  7. Assistencia tecnica XBOX ONE[Technical support XBOX ONE]

in XBoX on Consoles
    Assistencia tecnica XBOX ONE[Technical support XBOX ONE]: bom dia, gostaria de saber onde levo mu console para manutenção na regiao de Catanduva_SP pois o mesmo apresentou defeito e não acho nenhum representante para credenciado para concertar meu...
  8. Meu Xbox One s liga e desliga, não é fonte presciso do endereço da assistencia tecnica em...

in XBoX on Consoles
    Meu Xbox One s liga e desliga, não é fonte presciso do endereço da assistencia tecnica em...: Title translation: [My Xbox One s turns on and off, not a prescious source of the address of the technical assistance in SP-São Paulo Capital] Eu estava jogando online e meu xbox desligou, eu com...
  9. não consigo contratar a assistencia

in XBoX on Consoles
    não consigo contratar a assistencia: "Bom dia, não estou conseguindo pedir um reparo para o meu console." Não há ofertas de serviço associadas ao tipo de problema/acessório selecionado." [Translated] "Good morning, I can not get a...
  10. Assistencia Tecnica autorizada em Sao Jose dos Campos - Sao Paulo

in XBoX on Consoles
    Assistencia Tecnica autorizada em Sao Jose dos Campos - Sao Paulo: Boa noite, alguem poderia me indicar uma autorizada de confianca para assistencia tecnica no meu console na cidade de Sao Jose dos Campos - Sao Paulo -Brasil [Mod Translation] Good evening,...