Assinei o gamepass e minha vantegens não aparecem[Translation-I signed the gamepass and my...

Discus and support Assinei o gamepass e minha vantegens não aparecem[Translation-I signed the gamepass and my... in XBoX on Windows to solve the problem; Boa tarde, eu assinei o xbox gamepass e as minha vantegens não aparecem, quando eu deslogo da minha conta todas as vantagens aparecem, quando eu logo... Discussion in 'XBoX on Windows' started by Venthyz, Aug 28, 2020.

1. Venthyz
    Venthyz Guest

Assinei o gamepass e minha vantegens não aparecem[Translation-I signed the gamepass and my...

Boa tarde, eu assinei o xbox gamepass e as minha vantegens não aparecem, quando eu deslogo da minha conta todas as vantagens aparecem, quando eu logo de novo só aparece a vantagem do overcooked 2 e as outra não, o que eu posso fazer?

[Translation-Good afternoon, I signed the xbox gamepass and my advantages do not appear, when I log out of my account all the advantages appear, when I just again appear the advantage of overcooked 2 and the other does not, what can I do?]

:)

Venthyz, Aug 28, 2020
  2. XBF Brad A Win User

Assinei o gamepass e minha vantegens não aparecem[Translation-I signed the gamepass and my advantages do not appear]

Hi Venthyz,

Thanks for reaching out to the forums. We see you have an issue with subscription. We recommend try signing out of all Xbox related apps. Once done then try and sign back in.

Thanks,

Brad
  3. diego pds Win User

modo desenvolvedor [Translation-developer mode]

e não sei se essa assinatura funciona no modo normal do xbox,mas eu assinei o gamepass que estava 1 real e retirou do cartão e não contabilizou que tinha a assinatura,então assinei de novo e retirou mais 1 real e não contabilizou que eu tinha assinatura,mas
    se eu for em assinaturas diz que eu tenho gamepass que vai acabar em 04/04/19 e o gamepass não funciona e meu medo é de o gamepass começa a funcionar e eu ser banido por ter comprado 2 mês por 1 real

[Translation-

and I do not know if this signature works in the normal mode of xbox, but I signed the gamepass that was 1 real and removed from the card and did not count that had the signature, so I signed again and removed another real 1 and did
    not count that I had signature
    , but if I am in signatures it says that I have gamepass that will end on 04/04/19 and the gamepass does not work and my fear is that the gamepass starts to work and I get banned for having bought
    2 months for 1 real]
  4. Kaiky Dos Santos Win User

Multijogador [Multiplayer]

Eu não consigo me conectar nem no meu Xbox one e nem no meu celular, e sim, eu tenho "gamepass últimas", que tem acesso ao gold e gamepass

Já tentei desconectar e conectar minha conta diversas vezes mas não influenciou em nada

[Translation-I can't connect either on my Xbox one or my phone, and yes, I have "gamepass latest", which has access to the gold and gamepass

I've tried disconnecting and connecting my account several times but it hasn't influenced anything]
  5. RUBENSJUNIOR21 Win User

GamePass - MetroExodus

O jogo é maravilhoso e você não quer ele só porque voce tem? Seja um pouco mais coletivo, tem muitas pessoas que não tem o jogo e vai poder jogar com o gamepass

---------

[Mod Translation - The game is wonderful and you do not want it just because you have it?
    Be a little more collective, there are many people who do not have the game and will be able to play with the gamepass]
  6. yFoX inSanuS Win User

How can I redeem Discord Nitro's reward from Xbox Game Pass Ultimate subscription.

Estranho, porque só aparece essa opção quando o gamepass não está ativo... Certeza que esta ativo o gamepass ultimate e nessa mesma conta?
Thema:

Loading...
  1. Assinei o gamepass e minha vantegens não aparecem[Translation-I signed the gamepass and my... - Similar Threads - Assinei gamepass minha

2. Gamepass Bug?

in XBoX Games and Apps
    Gamepass Bug?: Ive recently done a factory reset on my xbox. Ive signed in and checked to make sure all of my progress and items are there which they are, but im not being allowed to play any of my games via...
  3. I brought gamepass and it’s not letting me play online but I can play gamepass games

in XBoX Games and Apps
    I brought gamepass and it’s not letting me play online but I can play gamepass games: I brought gamepass and it’s not letting me play online but I can play gamepass games 1ac13b73-3aac-47eb-9738-1fa0ad9064b1
  4. How to buy cheap gamepass coupons on Argentina?

in XBoX Games and Apps
    How to buy cheap gamepass coupons on Argentina?: I want to buy cheap coupons of game pass in argentina. Any tricks? thanks. d731457a-b910-4776-9a63-b5da906d1dfe
  5. How much is gamepass and can you play online

in XBoX Games and Apps
    How much is gamepass and can you play online: so I'm trying to get the 10$ one ad I know y'all have tax so I wanted make sure before I buy and can you play online with your friends on NBA 2K24 and Madden24 like 1v1...
  6. Request for Xbox gamepass feature be returned, game quests to earn points towards Xbox...

in XboX Insiders
    Request for Xbox gamepass feature be returned, game quests to earn points towards Xbox...: Ever since they removed gamepass game quests it lost my motivation to play any of the games on pass. ("Because") 1. It gave me a reason to play new games 2. It was exiting to explore the new...
  7. I'd like an upgrade to the way we find games on gamepass. The "game categories" system just...

in XboX Insiders
    I'd like an upgrade to the way we find games on gamepass. The "game categories" system just...: Use case: Just want to find roguelikes dagnabbit submitted by /u/HeartLinux [link] [comments]
  8. Gamepass standard - very underwhelming

in XboX Insiders
    Gamepass standard - very underwhelming: Well I thought I'd try the Gamepass Standard preview for £1 and I cannot see myself sticking with it at full price. Way too few games compared to Ultimate. It's not much better than core. It...
  9. Eu assinei a game pass console 1 mes paguei o primeiro me mas agora n paguei uma vez e...

in XBoX on Mobile
    Eu assinei a game pass console 1 mes paguei o primeiro me mas agora n paguei uma vez e...: Eu assinei a game pass console 1 mes paguei o primeiro me mas agora n paguei uma vez e agora não consigo cancelar nem desativar pagamento automático e agora n cnsg usar mais códigos por que?...
  10. Assinei em duplicidade [Edit - Translation] - Good afternoon,

in XBoX Games and Apps
    Assinei em duplicidade [Edit - Translation] - Good afternoon,: Boa tarde, Eu cancelei a assinatura do game pass do xbox one e depois me arrenpendi. Fui reativar a assinatura e por engano, reativei duas vezes a mesma assinatura. Constam as duas na minha conta...