Assinatura Suspensa -[Translation - Suspended Subscription]

Discus and support Assinatura Suspensa -[Translation - Suspended Subscription] in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Fui comprar a assinatura de 1 mês do gamepass ultimate, quando me deparo com o seguinte erro: ' a forma de pagamento de uma assinatura existente foi... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by BrayanOliveira, Apr 6, 2020.

1. Assinatura Suspensa -[Translation - Suspended Subscription]

Fui comprar a assinatura de 1 mês do gamepass ultimate, quando me deparo com o seguinte erro: ' a forma de pagamento de uma assinatura existente foi recusada e estar bloqueando esta compra'. Eu já tentei desativar cobrança recorrente e também cancelar, mas
    não mostra as ambas opções na parte serviços e assinaturas. Eu não tenho cartão de credito e muito menos Paypal.

-[Translation - I went to buy the 1-month subscription for the ultimate gamepass, when I encounter the following error: 'the payment method for an existing subscription has been declined and is blocking this purchase'.
    I have already tried to disable recurring charges and also cancel, but it does not show both options in the services and subscriptions part.
    I don't have a credit card, much less Paypal.]

:)

BrayanOliveira, Apr 6, 2020
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema:

Assinatura Suspensa -[Translation - Suspended Subscription]