App Xbox Companion para Android[App Xbox Companion para Android]

Discus and support App Xbox Companion para Android[App Xbox Companion para Android] in XBoX on Mobile to solve the problem; Bom, podemos contar com app Xbox no android que nos permite acompanhar nosso progresso no xbox, assim como de amigos, mas tem um problema, o app não... Discussion in 'XBoX on Mobile' started by PaBorges36, Nov 20, 2019.

  1. PaBorges36
    PaBorges36 Guest

    App Xbox Companion para Android[App Xbox Companion para Android]


    Bom, podemos contar com app Xbox no android que nos permite acompanhar nosso progresso no xbox, assim como de amigos, mas tem um problema, o app não está funcionando, aparece uma mensagem de erro quando clicamos em ENTRAR: Algo deu errado (NiAB6YMmBupIMyah.4.6)
    e um segundo botão "CONFIGURAR O CONSOLE" e ao clicar neste botão, surge uma segunda mensagem: "VAMOS COMEÇAR Insira o código na tela de atualização do console.". Se alguém souber como resolver esse problema por favor me ajude, pois o APP é bem útil para
    mim que gosto de esta conectado com meu console mesmo não estando presencialmente com ele, além de poder ficar sabendo quando tem atualizações remotamente, e até sobre jogos, apps e principalmente se tem alguém usando meu console...

    Desde já Agradeço

    Abraços!

    [Translation - Well, we can count on Xbox app on android that allows us to track our progress on xbox, as well as friends, but there is a problem, the app is not working, an error message appears when we click ENTER: Something went wrong (NiAB6YMmBupIMyah.
    4.6) and a second button "CONFIGURE THE CONSOLE" and when you click this button a second message appears: "LET'S START Enter the code on the console update screen.". If anyone knows how to solve this problem please help me, because the APP is very useful for
    me that I like to be connected to my console even if not in person with it, and can know when you have updates remotely, and even about games, apps and especially if there is someone using my console ...


    Thank you very much in advance

    Hugs!]

    :)
     
    PaBorges36, Nov 20, 2019
    #1
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema:

App Xbox Companion para Android[App Xbox Companion para Android]