Apagar campanha do forza horizon 4 [Translation - Delete Forza Horizon 4 campaign]
Discus and support Apagar campanha do forza horizon 4 [Translation - Delete Forza Horizon 4 campaign] in XBoX Games and Apps to solve the problem; Estou jogando o jogo no pc e queria saber como faço para recomeçar uma nova campanha no jogo e apagar o meu save anterior. Alguém pode me ajudar?... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by Leonardo Lemes, Oct 12, 2018.
Thema:
Apagar campanha do forza horizon 4 [Translation - Delete Forza Horizon 4 campaign]
Loading...
-
Apagar campanha do forza horizon 4 [Translation - Delete Forza Horizon 4 campaign] - Similar Threads - Apagar campanha forza
-
I keep disconnecting Forza horizon 5
in XBoX Games and AppsI keep disconnecting Forza horizon 5: Every time I try to play with my friend, it keeps disconnecting me, and I can’t reconnect 5368e5e3-40f7-4db3-acc3-181b1b397407 -
Forza Horizon 5 multiplayer lag issues on Xbox Series X
in XBoX Games and AppsForza Horizon 5 multiplayer lag issues on Xbox Series X: Hi everyone, I'm experiencing significant lag issues when playing Forza Horizon 5 in multiplayer mode on my Xbox Series X. The game runs flawlessly in single-player, but once I jump into an... -
Forza horizon
in XBoX Games and AppsForza horizon: With forza horizon 5 coming to playstation will all future titles end up being on playstation? 184e0d26-9134-415c-99fe-78a8d2bc85e7 -
Why did Forza horizon 5 didn't get the update 43 on GeForce now?
in XBoX Games and AppsWhy did Forza horizon 5 didn't get the update 43 on GeForce now?: Fh5 didn't get the series 43 update for this week on GeForce now! Plus all the previous updates history is wiped out! It's only showing update 1 when the game came out and it's showing Dec 9th... -
Poblema audio ultimo juego antes de apagar la consola
in XBoX on ConsolesPoblema audio ultimo juego antes de apagar la consola: Al apagar la Xboxone X y volver a encenderla, entro en el último juego que estaba jugando y me entra directamente sin cargar el juego como es normal pero el juego se inicia sin sonido. En el menu... -
Campanha nao instala[Translation-Campaign does not install]
in XBoX Games and AppsCampanha nao instala[Translation-Campaign does not install]: Comprei o jogo completo call of duty modern warfare dentro do warzone ..agora nao consigo jogar a campanha pede para instalar sedo que ja desinstalei e instalei 2 vezes com resolvo isso ...paguei... -
Age of Empire Definitive Edition para na campanha: Primeira Guerra Púnica.[Age of Empire...
in XBoX Games and AppsAge of Empire Definitive Edition para na campanha: Primeira Guerra Púnica.[Age of Empire...: Meu Age of Empire Definitive Edition chega até a Campanha: "Primeira Guerra Púnica" e não abre novas Campanhas. Esse é o final do jogo? [Translation - My Age of Empire Definitive Edition comes... -
Apagar progresso no forza Horizon 3 [Mod Translation - Erase Progress on Forza Horizon 3]
in XBoX Games and AppsApagar progresso no forza Horizon 3 [Mod Translation - Erase Progress on Forza Horizon 3]: Boa noite! Eu tenho o forza Horizon 3 a algum tempo, comecei jogar de qualquer jeito, más agora gostaria de jogar sério soq não consigo apagar o progresso que ja tive no jogo. Gostaria de saber... -
Como apagar uma DLC de um jogo que eu não tenho?
in XBoX on ConsolesComo apagar uma DLC de um jogo que eu não tenho?: Estou sem espaço no meu hd, e percebi que tinha algumas dlcs do battlefield 4 que ainda estavam instaladas no meu console! E não estou mais com o jogo! Estou tentando desinstalar essas dlcs porém...