Alguns dos meus jogos não inicia dando erro cod.0x8027025A[Translation-Some of my games...
Discus and support Alguns dos meus jogos não inicia dando erro cod.0x8027025A[Translation-Some of my games... in XBoX Games and Apps to solve the problem; Alguns dos meus jogos e apps que necessita de internet, minha net tem 30Mb de velocidade simplesmente pararam de funcionar ja tentei quase tudo, menos... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by XxAxMORTExX, Dec 30, 2019.
Thema:
Alguns dos meus jogos não inicia dando erro cod.0x8027025A[Translation-Some of my games...
Loading...
-
Alguns dos meus jogos não inicia dando erro cod.0x8027025A[Translation-Some of my games... - Similar Threads - Alguns dos meus
-
Some on can d-dos me an send me photos proof on your services.
in XBoX AccessibilitySome on can d-dos me an send me photos proof on your services.: This group of people random invite people from across 3 days have two women in the party to get men to try an hit on the whole the hack an troll them I stayed for a hour to get their name you can... -
compra de dos mandos xbox - microsoft
in XboX Insiderscompra de dos mandos xbox - microsoft: En julio compré dos productos (dos mandos) en Xbox online. La fecha de entrega era de hasta 4 semanas y esta no fue efectuada. En septiembre mis productos volvieron al almacén de Xbox, me puse en... -
Suggestion for Hexen, Heretic, Wolfenstein 3D and in general, DOS game source ports.
in XboX InsidersSuggestion for Hexen, Heretic, Wolfenstein 3D and in general, DOS game source ports.: While extremely accurate, due to mainly just being an emulation of how the game ran on DOS, DOSBox ports have a general lack of modern features that would make these games a way better experience... -
Microsoft rewards no me deja canjear la misma oferta dos veces
in XBoX on WindowsMicrosoft rewards no me deja canjear la misma oferta dos veces: Alguien sabe si se puede canjear una oferta dos veces en microsoft rewards? 255258ca-23f8-43da-ac7d-f72ba917c7dc -
Is anyone else running into DOS Attacks from Microsoft?
in XBoX on ConsolesIs anyone else running into DOS Attacks from Microsoft?: Occasionally when turning on my Xbox Series X, there will be a DOS attack. It's annoying as it causes connectivity across my whole network to go down. All of the attacks are seemingly coming from... -
compra dos jogos
in XBoX Sales and Promocompra dos jogos: duvidas Ao comprar os jogos esses ficam no aparelho? E se adquirir via mensalidade $29,99 quais jogos estão inclusos? pesquisei e não encontrei a informação de quais jogos cada pacote tem de... -
Resgaste dos 4 meses de Spotify Premium
in XBoX Games and AppsResgaste dos 4 meses de Spotify Premium: Boa noite, hoje fui resgatar os 4 meses que ganha quando assina o gamepass ultimate, e quando cliquei para resgatar ele me redirecionou para uma pagina que pede um codigo, codigo esse que nao... -
No puedo realizar algun pago o transaccion [Mod Translation - I can't make any payment or...
in XBoX Sales and PromoNo puedo realizar algun pago o transaccion [Mod Translation - I can't make any payment or...: Las tarjetas estan activas pero me manda el mensaje de "Póngase en contacto con el soporte técnico de Microsoft Su pago no se puede procesar. MonKINctf0Ktn9QW.0.0.18.12 07/10/2020 - 21:09:49... -
Hola, por algun motivo tengo una reputacion de "evitame" en xbox one y no puedo jugar al Gears ...
in XBoX Games and AppsHola, por algun motivo tengo una reputacion de "evitame" en xbox one y no puedo jugar al Gears ...: Tengo una reputacion de "evitame" y no tengo ningun strike y no me encuentra partida en Gears 4. El servicio tecnico no me puede ayudar y no me dice el motivo de este estado. Quiero saber como...