Alguns de meus jogos não abre (Mod Translation: Some of my games don't open)

Discus and support Alguns de meus jogos não abre (Mod Translation: Some of my games don't open) in XBoX Games and Apps to solve the problem; A quase uma semana não consigo abrir alguns de meus jogo aparece que demorou para abrir erro(0x80070079) (Mod Translation) To almost a week I can not... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by Joao vitorlL, Dec 8, 2018.

1. Joao vitorlL
    Joao vitorlL Guest

A quase uma semana não consigo abrir alguns de meus jogo aparece que demorou para abrir erro(0x80070079)

(Mod Translation)

To almost a week I can not open some of my game pops up that it took to open error (0x80070079)

:)

Joao vitorlL, Dec 8, 2018
  2. XBF Ezra G Win User

Hi Joao,

Thanks for your post! To further troubleshoot an issue like this one, where games are unable to launch resulting in the error code mentioned above, try re-installing these games. Re-installation will allow for the most stable versions of these games to be
    downloaded, here's a guide on how to do so:
    Installing Games on Xbox One
    .

I hope this helps, thanks again!
  3. XBF Brad A Win User

Hello Joao,

Try clearing the persistent storage. Go to settings>disk and blu ray>blu ray>persistent storage> clear. After that then try and clear local save games. Settings>system>storage>clear local save, when it powers back up try the game.

Thanks,

Brad
  4. SLB4EVERPT Win User

If the above answer doesnt work you can also try to do a
    factory reset
    choosing "keep all games and apps" to not lose any of the installed content. This procedure will only refresh the operative system.

Let us know if it fixed.
  5. XBF George L Win User

Hello!

Thanks for bringing this situation to our attention here on the forums. Can you provide us with more information regarding the problem you are having. I recommend you try safely powering down the console then unplugging it from its power source and wait
    for 2 to 3 minutes and then plug it in and try again. Let us know with a reply how it goes.
  6. Joao vitorlL Win User

Hi Joao,

Thanks for your post! To further troubleshoot an issue like this one, where games are unable to launch resulting in the error code mentioned above, try re-installing these games. Re-installation will allow for the most stable versions of these games to be
    downloaded, here's a guide on how to do so:
    Installing Games on Xbox One
    .

I hope this helps, thanks again!
    Eu já tinha tentado isso antes mas obrigado pela dica

[Translation-I had tried this before but thanks for the tip]
Thema:

Loading...
  1. Alguns de meus jogos não abre (Mod Translation: Some of my games don't open) - Similar Threads - Alguns meus jogos

2. não consigo instalar meus jogos / I can't install my games

in XBoX Games and Apps
    não consigo instalar meus jogos / I can't install my games: A algum tempo meus jogos que já foram pagos como State of Decay 2 na mídia digital e Wolfenstein 2 em mídia física simplesmente pararam de pegar , quando vou instalar aparece instalação...
  3. No puedo realizar algun pago o transaccion [Mod Translation - I can't make any payment or...

in XBoX Sales and Promo
    No puedo realizar algun pago o transaccion [Mod Translation - I can't make any payment or...: Las tarjetas estan activas pero me manda el mensaje de "Póngase en contacto con el soporte técnico de Microsoft Su pago no se puede procesar. MonKINctf0Ktn9QW.0.0.18.12 07/10/2020 - 21:09:49...
  4. Meus jogos adquiridos[Translation-My purchased games]

in XBoX on Consoles
    Meus jogos adquiridos[Translation-My purchased games]: Ola, sou um usuario do xbox one, e estou tendo em problemas em acessar a sessão chamada " Todos os jogos adquiridos" quando clico, nenhum dos jogos aparecem, eu preciso baixar um jogo que...
  5. Meus jogos não estão registrando informações no meu perfil[Translation-My games are not...

in XBoX Games and Apps
    Meus jogos não estão registrando informações no meu perfil[Translation-My games are not...: Depois que entrei no programa de embaixadores do xbox percebi que o meu perfil parou de registrar informações do tipo horas jogadas, partidas vencidas e outras informações variando de jogo pra...
  6. Não consigo entrar no mundo dos meus amigos no Minecraft Bedrock edition[Translation-I...

in XBoX Games and Apps
    Não consigo entrar no mundo dos meus amigos no Minecraft Bedrock edition[Translation-I...: Eu tento entrar no mundo dos meus amigos mas eu não consigo, nós estávamos jogando num mapa decorrida no gelo e eu consegui entrar, então, criamos um mundo para parkour mas eu não consegui......
  7. Um dos meus jogos não abre[One of my games won't open]

in XBoX Games and Apps
    Um dos meus jogos não abre[One of my games won't open]: Ola eu tenho tido esse problema no fortnite por mais ou menos 1 dia em que o jogo não sai da pagina de loading apos um problema com a fil de serviços eu ja tentei reinstalar o jogo mas nao deu...
  8. Como faço para compartilhar meus jogos de Xbox Game Pass com outros usuários?[How do I...

in XBoX on Windows
    Como faço para compartilhar meus jogos de Xbox Game Pass com outros usuários?[How do I...: Meu pai comprou hoje o Xbox Game Pass para que eu pudesse jogar Minecraft: Dungeons e No Man's Sky, só que foi tudo na conta dele pois na minha dava erro por eu ser de menor. Logo em seguida, após...
  9. Não consigo iniciar meus jogos.[Translation-I cannot start my games.]

in XBoX Games and Apps
    Não consigo iniciar meus jogos.[Translation-I cannot start my games.]: Quando eu tive acesso assinatura Ultimate, baixei alguns jogos e usei o produto normalmente. Logo quando encerrou o prazo eu aderi ao plano LIVE GOLD de 1 ano, desde então não consegui mais abrir...
  10. Hola, por algun motivo tengo una reputacion de "evitame" en xbox one y no puedo jugar al Gears ...

in XBoX Games and Apps
    Hola, por algun motivo tengo una reputacion de "evitame" en xbox one y no puedo jugar al Gears ...: Tengo una reputacion de "evitame" y no tengo ningun strike y no me encuentra partida en Gears 4. El servicio tecnico no me puede ayudar y no me dice el motivo de este estado. Quiero saber como...