Alberto

Discus and support Alberto in XBoX on Consoles to solve the problem; Ola bom dia .. Gostaria de saber Como faco Para resolver o Caso de banimento do console do meu, Acho Que meu filho colocou Uma dessas Contas d Jogos e... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by Beto Cavaco, May 17, 2016.

1. Beto Cavaco
    Beto Cavaco Guest

Alberto

Ola bom dia .. Gostaria de saber Como faco Para resolver o Caso de banimento do console do meu, Acho Que meu filho colocou Uma dessas Contas d Jogos e DEVE ter acontecido isso ... O Que devo Fazer ágora .. Sempre Usei Minha gametag com Extrema
    Consciência e cautela, gostaria de uma RESPOSTA .. pOR-me favor ajudem sou Cliente da XBOX viver uma Muito tempo, PODEM reavaliar Minha gametag pOR gentileza, Acho Que meu filho causou Tudo Mais ISSO com essas Contas de Jogos se para ISSO O Caso .. Muito obrigado
    a Equipe a Toda Equipe da MICROSOFT ..

:)

Beto Cavaco, May 17, 2016
  2. Elohmn
    Elohmn Guest
    Alberto

Google Translate-

[quote user="Beto Cavaco"]

Good afternoon ... I'm writing because this morning my console appeared this message ( your console is banned ) would like to know for what reason the

He appeared ... [Email Removed ] - Do not include personal info on the forums . ja 've been playing a long time and it never happened I would like to observe my request carefully please thanks ...

[/quote]

Elohmn, May 17, 2016
  3. Beto Cavaco
    Beto Cavaco Guest
    Alberto

boa tarde... estou entrando em contato porque hoje de manha meu console apareceu essa mensagem (seu console está banido) gostaria de saber por qual motivo a

mesma apareceu... [Email Removed] - Do not include personal info on the forums. ja venho jogando a muito tempo e isso nunca me aconteceu gostaria que observasse meu pedido com cautela por gentileza obrigado...

Beto Cavaco, May 17, 2016
  4. brandiesel1
    brandiesel1 Guest

Alberto

Google translate.

Hello good day .. I wonder how do I solve the case banishment from my console, I think that my son put One of these accounts d Games and MUST have happened this ... What should I do now .. Whenever I used my gametag with extreme caution and awareness, like
    a ANSWER .. for me please help'm XBOX Customer live a long time, MAY reassess My gametag please I think that my son caused tudo isso with these accounts Games to the iT if .. Many thanks to the whole team Team MICROSOFT ..

If you want a case review you need to go to
    enforcement.xbox.com
    . From there you need to sign in. Then you select the box that says "How Do I?". Once there you submit the request for a case review.

Se você quer uma revisão do caso que você precisa para ir para enforcement.xbox.com. De lá, você precisa fazer login. Em seguida, selecione a caixa que diz "Como?". Uma vez lá você enviar o pedido de revisão do caso

brandiesel1, May 17, 2016
  5. Beto Cavaco
    Beto Cavaco Guest
    nao consigo manda para eles fazer uma reaviliaçao do meu caso...

Beto Cavaco, May 19, 2016
  6. Beto Cavaco
    Beto Cavaco Guest
    quando chega la no enforcement e clica na caixa como, nao aparece nada so o codigo de conduta e la mesmo? me ajudar por favor!!!!!!!!

Beto Cavaco, May 19, 2016
  7. John Dowding
    John Dowding Guest
    You hum it, Ill sing it. But basically no one here can help you.

John Dowding, Oct 31, 2018
  8. brandiesel1 Win User

Alberto

Google translate.

Hello good day .. I wonder how do I solve the case banishment from my console, I think that my son put One of these accounts d Games and MUST have happened this ... What should I do now .. Whenever I used my gametag with extreme caution and awareness, like
    a ANSWER .. for me please help'm XBOX Customer live a long time, MAY reassess My gametag please I think that my son caused tudo isso with these accounts Games to the iT if .. Many thanks to the whole team Team MICROSOFT ..

If you want a case review you need to go to
    enforcement.xbox.com
    . From there you need to sign in. Then you select the box that says "How Do I?". Once there you submit the request for a case review.

Se você quer uma revisão do caso que você precisa para ir para enforcement.xbox.com. De lá, você precisa fazer login. Em seguida, selecione a caixa que diz "Como?". Uma vez lá você enviar o pedido de revisão do caso
  9. John Dowding Win User

Alberto

You hum it, Ill sing it. But basically no one here can help you.
  10. Beto Cavaco Win User

Alberto

quando chega la no enforcement e clica na caixa como, nao aparece nada so o codigo de conduta e la mesmo? me ajudar por favor!!!!!!!!
  11. Elohmn Win User

Alberto

Google Translate-

[quote user="Beto Cavaco"]

Good afternoon ... I'm writing because this morning my console appeared this message ( your console is banned ) would like to know for what reason the

He appeared ... [Email Removed ] - Do not include personal info on the forums . ja 've been playing a long time and it never happened I would like to observe my request carefully please thanks ...

[/quote]
  12. Beto Cavaco Win User

Alberto

nao consigo manda para eles fazer uma reaviliaçao do meu caso...
Thema:

Alberto

Loading...
  1. Alberto - Similar Threads - Alberto

2. Alberto

in XBoX on Consoles
    Alberto: boa tarde... estou entrando em contato porque hoje de manha meu console apareceu essa mensagem (seu console está banido) gostaria de saber por qual motivo a mesma apareceu... [Email Removed] -...