Additional Network Ports for Multiplayer Gaming: Probleme partage du live sur Xbox one

Discus and support Additional Network Ports for Multiplayer Gaming: Probleme partage du live sur Xbox one in XboX Networking Hardware to solve the problem; Additional Network Ports for Multiplayer Gaming: Probleme partage du live sur Xbox one The only way to share xbox gold membership is through xbox home... Discussion in 'XboX Networking Hardware' started by Soeurganja, Aug 4, 2018.

  1. Soeurganja
    Soeurganja Guest

    Additional Network Ports for Multiplayer Gaming: Probleme partage du live sur Xbox one

    Soeurganja, Aug 4, 2018
    #1
  2. Additional Network Ports for Multiplayer Gaming: Problem Xbox live

    Additional Network Ports for Multiplayer Gaming: Problem Xbox live
    I can't play online and my XBOX live gold subscription is available until 2019
     
    SlaYerSAssassin, Aug 4, 2018
    #2
  3. Reclamation

    bonjour.

    Je joue a gears of wars 4. Mon profil est en compte principal. J ai donc acheter le saison pass sur mon profil... le probleme c est que mon mari qui joue sur la meme console a pas eu les caisses. Les maps du jeu sont bien partager mais pas les caisses. Alors
    que tout ce qui est sur mon compte devrais etre partager. Le service client xbox me renvoi ici pour trouver la solution a ce probleme. Que dois je faire ?
     
    Xx Scamppii xX, Aug 4, 2018
    #3
  4. M3tal Daz3
    M3tal Daz3 Guest

    Additional Network Ports for Multiplayer Gaming: Probleme partage du live sur Xbox one

    M3tal Daz3, Aug 5, 2018
    #4
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema:

Additional Network Ports for Multiplayer Gaming: Probleme partage du live sur Xbox one