Aankoop niet ontvangen

Discus and support Aankoop niet ontvangen in XBoX Games and Apps to solve the problem; Hallo, Ik heb gisteravond de Lego uitbreiding voor Forza Horizon 4 gekocht en hoewel het geld van mn rekening af is gehaald heb ik niks ontvangen qua... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by teunroos99, Jun 16, 2019.

1. teunroos99
    teunroos99 Guest

Aankoop niet ontvangen

Hallo,

Ik heb gisteravond de Lego uitbreiding voor Forza Horizon 4 gekocht en hoewel het geld van mn rekening af is gehaald heb ik niks ontvangen qua bevestigingen of andere meldingen.

Weet iemand iets dat me hulp kan bieden wantik krijg geen normale klantenservice methodes via de site..

Thanks

:)

teunroos99, Jun 16, 2019
  2. Onyx Is Here Win User

Aankoop niet ontvangen

Please try highilighting the game from the dashboard and press the Start button on your controller. Select Manage Game and look in the list to see if the content has been installed. If you do not see it there then go to Ready to Install in that menu to
    check.

If you still cannot find it there then search for it in the store and start the download there. Please also remember that you may need to find the content in game
  3. sandra willem dimitr Win User

cadeaukaart xbox betaald [ gift card xbox paid]

nog steeds niets mogen ontvangen helaas

Translation:[ Still can not receive anything unfortunately ]
  4. Sebastiaanvh Win User

Xbox rewards niet ontvangen

Als je op de rewards website de FAQ bekijkt zie je het volgende staan:

When will I get my Rewards Credits?

A. Rewards Credits will be converted into your country's local currency and deposited into your Microsoft account by the 15th and 30th of each month, once you hit
    5,000 Credits. If you have less than 5,000 Credits, they will be held as Pending until a quantity of 5,000 is reached.

Nog even door sparen dus :)
  5. Geri M. Win User

hoe krijg ik mijn refund ?

Hoi Wanda panda,

Bedankt voor het schrijven naar de Xbox-communityforums. Zoals we begrijpen heb je een probleem met je gekochte controller afgelopen 10 juni 2022. Op basis van je berichtbeschrijving heb je geen bevestiging voor de bestelling ontvangen, daarom is het duidelijk dat je deze niet kunt vinden in je bestelgeschiedenis. Om een ​​of andere reden is de aankoop niet doorgegaan of is het net zo goed in rekening gebracht op uw andere account.

Voor ons om verder te gaan en de oorzaak van het probleem op te lossen, staat u ons toe het volgende te vragen;

• Waar heb je de regelaar gekocht?
    • Waar kunt u terugkomen op de e-mail die u heeft ontvangen om meer opheldering te vragen over de terugbetalingsstatus, aangezien deze al 14 dagen na de transactiedatum is?
    • Heeft u naar een andere rekening gecheckt die u per ongeluk zou kunnen gebruiken voor de transactie?
    • Als u ooit echt geen orderbevestiging heeft en het bedrag van de controller in rekening is gebracht, kunt u contact opnemen met uw bank om dit te verifiëren.

Met betrekking tot de terugbetalingsstatus kunt u de e-mail beantwoorden waarin u het bericht heeft ontvangen waarin u wordt geïnformeerd over de genoemde aanstaande terugbetaling.

Als u andere verduidelijkingen heeft over deze kwestie, kunt u contact met ons opnemen door op dit bericht te reageren.

We kijken uit naar uw reactie.

Eerlijk,

Ger M.

Xbox-forummoderator

Microsoft-community
  6. XBF Amber M Win User

Betaald maar niets ontvangen [Translation - Paid but nothing received]

Hi Jason,

Thanks for reaching out to us! If I'm understanding correctly, you purchased Microsoft store credit but it has not shown in your account. Please be sure that the account you made the purchase on is the exact same account that is associated with your profile
    on the console. If this is the case and you have not received your gift card amount, then you must
    contact Support for assistance.

I hope this helps a bit more! Please let us know the results.
Thema:

Aankoop niet ontvangen

Loading...
  1. Aankoop niet ontvangen - Similar Threads - Aankoop niet ontvangen

2. Organisator van gezin kan niet 18+ games spelen als gehele gezin is aangemeld. Hoe kan dat?...

in XBoX Accessibility
    Organisator van gezin kan niet 18+ games spelen als gehele gezin is aangemeld. Hoe kan dat?...: Beste allemaal, Sinds kort eigenaar van xbox one (GOW-edition). Ik ben organisator/beheerder en heb mijn beide kinderen ook een account gegeven en toegevoegd als lid van gezin op de xbox. Bij hen...
  3. Mijn Ark Survival Evolved wilt niet installeren

in XBoX Games and Apps
    Mijn Ark Survival Evolved wilt niet installeren: Hallo. Ik ben Chris en ik heb een vraag over Ark Survival Evolved Mijn game zegt steeds installatie gestopt de hele tijd Ik heb een paar manieren geprobeert maar het werkt nog steeds niet het...
  4. Rise of the Tomb Raider is momenteel niet beschikbaar in uw account. 0x803F8001.

in XBoX on Windows
    Rise of the Tomb Raider is momenteel niet beschikbaar in uw account. 0x803F8001.: Rise of the Tomb Raider is momenteel niet beschikbaar in uw account. Controleer of u bent aangemeld bij de Microsoft Store en probeer het opnieuw. Dit is de foutcode voor het geval u deze nodig...
  5. Tegoed van mijn Microsoft account komt niet op de x box[Translation-Credit from my...

in XBoX Games and Apps
    Tegoed van mijn Microsoft account komt niet op de x box[Translation-Credit from my...: Goedemiddag , het tegoed van mijn microsoft account is niet te zien op mijn x box waardoor ik dus nu ook geen v-bucks kan kopen Wat kan ik hieraan doen [Translation-Good afternoon , the...
  6. MSFS 2020 wil niet installeren

in XBoX on Windows
    MSFS 2020 wil niet installeren: Mijn laptop voldoet NIET aan de minimum eisen, Intel i3-8154SU met 8 Gb RAM, toch MSFS 2020 aangeschaft. In bezit van Digital Ownership en de voorinstallatie ging probleemloos. Vanaf 18 augustus...
  7. Upgrade naar Game Pass Ultimate werkt niet, regio probleem?

in XBoX Games and Apps
    Upgrade naar Game Pass Ultimate werkt niet, regio probleem?: Hallo, Wanneer ik de upgrade wil uitvoeren van Xbox Live gold naar de Game Pass Ultimate krijg ik deze melding: Je regio voor Microsoft Store wijzigen Je hebt momenteel een abonnement voor een...
  8. xbox game progress saved niet

in XBoX on Windows
    xbox game progress saved niet: Beste, na een lange tijd het spel dead rising 4 gespeeld te hebben sloot ik hem af. Ik weet dat na elke missie hij het hoort te saven ( opslaan ) toen ik het spel weer weerde spelen was ik alles...
  9. Spel verschijnt niet na aankoop. [Translate] Game does not appear after purchase.

in XBoX Games and Apps
    Spel verschijnt niet na aankoop. [Translate] Game does not appear after purchase.: Ik heb vandaag Sea of Thieves gekocht. Het geld is van mijn rekening afgeschreven, maar verschijnt niet bij mijn downloads of bibliotheek. Wat kan ik doen??? M.v.g [Translate by Mod] I bought...
  10. Annuleren aankoop game.[Cancel purchase game.]

in XBoX Games and Apps
    Annuleren aankoop game.[Cancel purchase game.]: Recent is er op onze xbox een game gekocht, welke wij al hadden(fifa 17) Dit is dus niet nodig, kan ik dit annuleren? Volgens deze link moet het kunnnen, maar ik kan nergens de optie...