A causa di una sospensione, non è possibile inviare alcuna comunicazione. [Mod Translated -...

Discus and support A causa di una sospensione, non è possibile inviare alcuna comunicazione. [Mod Translated -... in XBoX on Windows to solve the problem; Salve a tutti, dopo aver sottoscritto l'abbonamento dell'xbox game pass per pc ho installato l'app ufficiale xbox su windows 10 e mi sono trovato con... Discussion in 'XBoX on Windows' started by FearthurinNocturne, Jun 12, 2019.

1. A causa di una sospensione, non è possibile inviare alcuna comunicazione. [Mod Translated -...

Salve a tutti,

dopo aver sottoscritto l'abbonamento dell'xbox game pass per pc ho installato l'app ufficiale xbox su windows 10 e mi sono trovato con un problema, ovvero quando vado nella sezione social per inviare e ricevere messaggi mi esce il messaggio come da titolo.

Non ho mai usato questo account per il gioco online, leggendo online succede quando non rispetti il regolamento della community... quindi mi chiedevo quale potrebbe essere il problema?

[Mod Translated - Hello everyone

After subscribing to the Xbox game Pass for PC I installed the official Xbox app on Windows 10 and I found myself with a problem, that is when I go in the social section to send and receive messages I get the message as a title.

I have never used this account for online gaming, reading online happens when you do not comply with the rules of the community... So I was wondering what might be the problem?]

:)

FearthurinNocturne, Jun 12, 2019
  2. FearthurinNocturne Win User

A causa di una sospensione, non è possibile inviare alcuna comunicazione. [Mod Translated - Due to a suspension, no communication can be sent.]

Ho guardato e dice "Congratulazioni! hai una situazione perfetta"

come posso risolvere?

I looked and said "Congratulations! You have a perfect situation"

how can i solve?
  3. XBF Diego M Win User

A causa di una sospensione, non è possibile inviare alcuna comunicazione. [Mod Translated - Due to a suspension, no communication can be sent.]

Hi FearthurinNocturne,

Thank you for posting on the Xbox forums, I'd be happy to help.

We cannot investigate Xbox Live suspensions on the forums so if your account was suspended from Xbox Live for communications, you will need to head over to https://enforcement.xbox.com/
    and login to the same account. From there it should tell you whether or not you have a suspension and for how long.
  4. Edgarour Win User

You will have to wait for the suspension to be withdrawn.
  5. M3tal Daz3 Win User

Try this:

1. Sign in at
      account.live.com/reputationcheck
      .
    2. Add your phone number, then select Send code.
    3. Get the code from the text message sent to your phone, enter it on the webpage, and select
      Submit.
    4. If you’re using your Xbox, press and hold the power button for 10 seconds to turn it off, then turn it on and sign back in. If you’re on a PC or mobile device, sign out of the Xbox app, then sign back in.
    5. Try sending your message again.
  6. ET3rNi7Y GreeN Win User

Can I possibly recover cloud saves if accidentally deleted?

Ciao mi chiamo Lorenzo

Purtroppo una volta che avviene la cancellazione di salvataggi dal cloud non è possibile riottenerli mai più
Thema:

A causa di una sospensione, non è possibile inviare alcuna comunicazione. [Mod Translated -...

Loading...
  1. A causa di una sospensione, non è possibile inviare alcuna comunicazione. [Mod Translated -... - Similar Threads - causa una sospensione

2. Hola me ayudarían a recuperar una contraseña

in XboX Insiders
    Hola me ayudarían a recuperar una contraseña: Llevo tiempo tratando de decifrarla es de una cuenta que yo hise a los 9 lamentablemente se me olvido su contraseña y queria ver si alguien me pudiera ayudar tampoco es q los este obligando si me...
  3. ¿Porque llevo más de una semana intentando abrir fornite y me dice no se pudo iniciar...

in XBoX Games and Apps
    ¿Porque llevo más de una semana intentando abrir fornite y me dice no se pudo iniciar...: Desde hace una semana estoy intentando jugar fornite y me dice no es posible iniciar sesión ya borre el juego y lo instale y me sigue saliendo eso y también reinicié la consola y me sigue saliendo...
  4. ¿Por qué no puedo jugar multijugador de Battlefield 5 con una cuenta compartida con game pasa?

in XBoX Games and Apps
    ¿Por qué no puedo jugar multijugador de Battlefield 5 con una cuenta compartida con game pasa?: Hello, I have a problem with the game Battlefield 5, the problem I have is that I installed it since they lent me an account with the game pass subscription, it appears that I have to have the...
  5. El xbox series s soporta una memoria usb de 2tb con formato exFat?

in XBoX on Consoles
    El xbox series s soporta una memoria usb de 2tb con formato exFat?: Quisiera saber si el xbox series s soporta una memoria usb de 2tb con formato exFat? Es para instalar juegos en el usb y tener más espacio 8ec40a47-a984-4390-83d0-2ef090ad7691
  6. se puede descargar steam en una xbox ? pregunta seria

in XboX Insiders
    se puede descargar steam en una xbox ? pregunta seria: una pregunta, en una xbox series X/S que pasa si se intenta descargar steam desde microsoft edge, es pura curiosidad, ya que en una computadora por lo general se descarga desde el sitio web, y ya...
  7. Problemas com a Xbox Live, por causa da mudança na Gamertag.

in XBoX on Consoles
    Problemas com a Xbox Live, por causa da mudança na Gamertag.: Olá, Então ... eu fui mudar minha Gamertag né no xbox one s; aí eu não consigo mais acessar um xbox live. Vi aqui que outros tbm tiveram esse "problema" e disseram que era só entrar em serviços,...
  8. COD Modern warfare causa daños a consolas xbox one [Translation - COD Modern warfare causes...

in XBoX Games and Apps
    COD Modern warfare causa daños a consolas xbox one [Translation - COD Modern warfare causes...: Parece mentira pero me ha pasado, soy consciente que mi consola(xbox one original) ya tenía 3 años de uso y nunca me dio problemas hasta el día de lanzamiento de COD modern warfare, jugando guerra...
  9. Licença cancelada por causa da asssinatura do gamepass (License canceled due to game pass...

in XBoX Games and Apps
    Licença cancelada por causa da asssinatura do gamepass (License canceled due to game pass...: [img] [img] [img] [img] [img] [img] Gostaria de saber o que fazer nesse caso, tenho o jogo desde 2016 e por causa do gamepass não consigo jogar o jogo que eu comprei offline pq pede pra logar...
  10. Suspensão por imagem causa bloqueo nos jogos?!

in XBoX Games and Apps
    Suspensão por imagem causa bloqueo nos jogos?!: opçao categoria e topicos estão com um mero defeito, olá meu nome é allyson E estou tendo problema com minha penalidade, a alguns dias recebi uma visita de um amigo, ele alterou a imagem de...